Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-17, 19:10
  #13
Medlem
blobben!!!s avatar
Jag skulle nog också gissa på att du utvecklat någon sorts allergi mot något parfymerande medel i någon hygienprodukt. Kan till och med finnas kvar i "nya tishan" innan du tvättat den för första gången.

Alla är ju olika, men flickvännen får aldrig bröstvårtsproblem så tidigt i graviditeten. Att du dessutom är illamående får det mer att låta som det.

Smörj in med lanolin, det funkar fint.. och lägg upp en bild så klart!
Citera
2017-10-17, 23:06
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Är det i båda bröstvårtorna?

Har du bytt ut tvål, lotion, tvättmedel? Allergi kanske!?
Gravidtips har du redan fått.

Kopparspiralen utsöndrar inga hormoner men jag har hört att många blivit dåliga av den ändå.

Det är båda bröstvårtorna, idag gick det knappt och träna och nu börjar man bli riktigt less.

Ingen speciell lotion eller tvål, tvättar mina kläder alltid med lite tvättmedel och jag har köldallergi sen 7 år tillbaka så inga konstigheter därifrån.

Det får bli grav test imorgonbitti!

Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Jag skulle nog också gissa på att du utvecklat någon sorts allergi mot något parfymerande medel i någon hygienprodukt. Kan till och med finnas kvar i "nya tishan" innan du tvättat den för första gången.

Alla är ju olika, men flickvännen får aldrig bröstvårtsproblem så tidigt i graviditeten. Att du dessutom är illamående får det mer att låta som det.

Smörj in med lanolin, det funkar fint.. och lägg upp en bild så klart!

Har tvättat alla kläder idag även sängkläder, bh och handdukar, får vänta se hur brösten reagerar efter plagg kontakt.

Olivolja är det enda som hjälper, men smärtan och ömhet sitter fortfarande kvar efter en stund och det gör ju att man knappt kan sova om nätterna.
Citera
2017-10-20, 21:01
  #15
Medlem
Gör ett graviditetstest om det ger negativt resultat tycker jag du ska ringa till en mammografimottagning, de kan kanske ha lite tips eller så vill de kolla dig.
Citera
2017-10-22, 10:15
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Gör ett graviditetstest om det ger negativt resultat tycker jag du ska ringa till en mammografimottagning, de kan kanske ha lite tips eller så vill de kolla dig.

Testet visade sig positivit, besökte bm i veckan och även hon fick plus.
Tror inte jag klarar av det här igen. Vilken otur.
Citera
2017-10-22, 16:53
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Testet visade sig positivit, besökte bm i veckan och även hon fick plus.
Tror inte jag klarar av det här igen. Vilken otur.
Åhhh förstår att du inte önskade en graviditet men ibland blir det hur bra som helst även om det inte är planerat.
Jag hoppas att det blir till det bästa för dig.
Citera
2017-10-22, 22:54
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Åhhh förstår att du inte önskade en graviditet men ibland blir det hur bra som helst även om det inte är planerat.
Jag hoppas att det blir till det bästa för dig.

Nej, den här gången känns det verkligen inte bra. Förstår inte hur man ska hantera detta. Är sjukt besviken!
Citera
2017-12-07, 16:12
  #19
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Nej, den här gången känns det verkligen inte bra. Förstår inte hur man ska hantera detta. Är sjukt besviken!


Kopparspiral är osäkert, känner flera som blivit på smällen trots sådana.
Hur har det gått?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback