Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-16, 23:00
  #145
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldPyott
Stor-torsk för Harvey Weinstein idag – får 23 år i buren
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...3-ars-fangelse
Han ser inte ut som någon friskus precis, går dubbelvikt med sin rollator, vet vi vad som är fel med honom? Han verkar ju mycket åldrad för en 67-åring som ju trots allt betäckte snygga aktriser relativt nyligen.
Jag tror att han fabulerade att han är gammal och skröplig för att vinna medlidande i domstolen.

Men det sket sig.

23 år är väl en hel del. Men jag antar att någon våldtäkt kunde styrkas så blev det 23 år. En man som företräder en hel organisation (Hollywood) får helt enkelt vara av bättre virke är nog budskapet som domstolen vill skicka.
Citera
2020-03-22, 22:53
  #146
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Jag tror att han fabulerade att han är gammal och skröplig för att vinna medlidande i domstolen.

Men det sket sig.

23 år är väl en hel del. Men jag antar att någon våldtäkt kunde styrkas så blev det 23 år. En man som företräder en hel organisation (Hollywood) får helt enkelt vara av bättre virke är nog budskapet som domstolen vill skicka.

Nu har han fått Corona smittan. Så interneringen lär bli kort.
Citera
2020-03-24, 20:01
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu har han fått Corona smittan. Så interneringen lär bli kort.

Det är han och Kronér, två smittade metoomän(Fiolen hörs tyst i bakgrunden)..
Citera
2020-04-17, 10:47
  #148
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu har han fått Corona smittan. Så interneringen lär bli kort.

Nu friskförklarad. Men, måste vara trist se alla som han lyft fram, sticker knivar i ryggen på honom. Alla vet att tjänster och gentjänster är legio i filmbranschen. De tjänster han inkasserat har varit lite tvivelaktiga men alla vet vad som gäller.
Citera
2021-09-22, 22:14
  #149
Medlem
Fula överviktiga eller anorektiska (aldrig normalbyggda eller attraktiva av någon anledning) judiska filmmoguler i Hollywood har ju haft en field day på söta små vita naiva skådespelerskor i 100 år nu.

Marilyn Monroe exempelvis, drevs ju till sist till självmord, och var länge en trofé-knulldocka för judiska filmmoguler.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback