Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-12-14, 14:23
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Jag är inte självmordsbenägen längre. Tråden är ganska gammal.

Det låter bra det:-)
Citera
2020-02-12, 06:53
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koxbox
Två år sen den här tråden startades och jag skrev i den.
Jag har genomgått behandlingar, är helt ren från droger idag (1 år). Kbt har jag genomfört fullt ut och nått mer jag glömt namnet på, för min sociala fobi/agora fobi/paniksyndrom osv.
Jag slutade med allt det här jävla självömkandet och körde verkligen all in under lång lång tid men idag mår jag fortfarande helt jävla världelöst så jag ger fan upp nu.
Jag har aldrig skjutit heron förut men hur svårt kan det vara, jag tänkte 1g heroin i spruta och innan jag tar den så drar jag ner 30-50 fm1 och klunkar en flaska vodka då borde jag ju få andingsdepression. Jag väljer en plats där ingen hittar mig förrens dom inser att jag är saknad, alltså ska vi säga 12-20 timmar senare?
Borde inte det här göra slut på mig när jag genomför den här planen?
Mvh Koxbox


Väldigt ledsamt att höra att du mår så pass dåligt. Kram.
Citera
2020-02-12, 07:07
  #87
Medlem
Ghastens avatar
Du vinner inget på att dö. Hitta på något nytt att göra då kommer du på bättre tankar.

Dom närmaste kommer må dåligt väldigt länge om du gör det.

Vad är det som gör att du inte känner för att leva?
Citera
2020-02-12, 08:49
  #88
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Du vinner inget på att dö. Hitta på något nytt att göra då kommer du på bättre tankar.

Dom närmaste kommer må dåligt väldigt länge om du gör det.

Vad är det som gör att du inte känner för att leva?
Antar att du frågar mig och inte Koxbox.

Grund anledningen är att ingen kvinna vill ha mig.

Men jag är inte akut självmordsbenägen längre.
Dock känns tanken att leva ett helt liv väldigt jobbig. Vet inte om jag kommer orka leva ett helt liv.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback