Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-10-16, 23:55
  #1
Medlem
Ålder: 29
Kön: man
Tidigare erfarenheter: Typ allt förutom heroin.


Jag va 19 år och skulle fira att jag skulle bli pappa. Så jag och 3 stycken kompisar hade länge planerat att åka utomlands. Bulgarien vart det! Sunny beach.

Landade skapligt en måndag eftermiddag och känner oss som kungar efter några kalla på flygplatsen och även en whiskey pinne eller två på planet. Vi skulle verkligen släppa loss en sista gång bara jag och grabbarna innan familjelivet väntade mig.

Redan första kvällen vart min ena kompis sjuk så han sa att han skulle stanna inne ikväll och ta några alvedon o höra av sig om han kände sig bättre lite senare (jävla tunnis)
Aja resten av oss va vråltaggade och knalla rakt ner på bargatan i flipflop o fula rosa linnen (vi skulle ju va så roliga) efter några sliskiga drinkar och några shots så träffar vi på lite andra svenskar och 2 norrmän som erbjöd vad dem sa riktigt jävla bra tjack. Självklart står vi där som små torskar och slickar på varsin nyckel på toaletten.

Ca 40 minuter senare känner jag mig nykter igen och väldigt speedad och pratglad. Tror jag tillomed försökte mig på både norska och danska på tjejerna på baren.

Efter ett tag så säger en kompis till mig att han börjar känna ett tryck över sin bröstkorg och att han har svårt att andas, vi försökte lugna ner honom och bara sa att han säkert va orolig och det va lite panik. Så jag frågade hur mycket tog du?

-det som fanns kvar, vi skulle väll dela?

Oh herregud tänkte jag vi köpte runt 2,5 gram och då hade jag varit rätt snål med min första dos och min andra kompis också. Så han hade nog fått i sig en rejäl klick tänkte jag och sa åt honom att dricka mycket och säga till om det blir värre.

Klockan är cirka 23:00 om jag minns rätt så säger den ena norrmannen att han även kan fixa knappar (rosa Mitsubishi)
YEEES!!! Tänker jag och ber han ordna en varsin.

En liten stund senare dyker han upp som avtalat med 3 st rosa fina tabletter.
Vi sväljer dem direkt alla förutom killen som hade lite ont i bröstet tidigare han ville vänta med sin tills han mådde bättre. Skyll dig själv tänker jag.

Någon timme senare minns jag bara att jag springer runt o minglar med allt o alla och verkligen myser i hela kroppen, när jag står o pratar med två ryska tjejer på lite dålig engelska så skrattar den ena tjejen o pekar på mina shorts, när jag tittar ner så ser jag varför hon skrattar.
Där står jag med världens jävla tjackballe som har börjat bli lite halvhård och står ut som en liten kotte rakt ut haha.

Skäms lite o skämtar bort det att jag är en grower not a shower.
Jag fortsätter att ragga lite på dem och den ena verkar fatta lite tycke så jag bjuder på några shots samtidigt som jag hela tiden tjatar om att jag vill ut o röka o dansa o kan verkligen inte stå stilla jag mår så jävla bra.

Vid ungefär klockan 02:00 så börjar de landa lite och då slår det mig, vart fan är mina polare ??!
Lite smått panikslagen springer jag runt som ett barn som tappat bort sina föräldrar på Ica maxi och letar men hittar dem ingenstans.

Jag ber en av tjejerna om hjälp att hitta tillbaka till mitt hotell och hon hjälper mig så gärna säger hon.

Efter cirka en timme så märker jag faaaan hon e ju pissfull o fattar inte alls vart vi ska så jag säger hej då lite snyggt och går in på en nattöppen kiosk och frågar efter hjälp. Killen i kassan ville ha typ (300 svenska kronor) för att hjälpa mig vilket jag betalade och köpte en läsk och knalla iväg med honom medans han bad en kärring ta över åt honom i kassan. Precis när vi gått ser jag min ena kompis bokstavligt talat i bara kalsongerna med skrapsår på hela låret.
Jag försöker få ur honom vad fan som har hänt men han säger att han bara ramla. Jag säger då till kiosk killen att jag inte behöver hjälp att jag måste ta hand om min vän och kanske tvätta av hans sår nånstans.

Vi går o går o går o frågar folk om hjälp om vägen (ångrar att jag inte bara fortsatte ta hjälp av kiosk killen)

Vi kommer hem till slut och där ligger sjuklingen och beklagar sig att våran andra kompis hade kommit hem o sen dess suttit på toan och flåsat.

Jag vart lite orolig och slet upp dörren haha där sitter idioten och tokrunkar och vrålar " STÄNG FÖR HELVETE JAG SKITER!! "
Som vi alla vet så kan man bli sjukt kåt på tjack så han hade bestämt sig för att smita hem o runka idioten.

Vi gick o la oss eller försökte iaf, tror vi rökte ett helt paket cigg o bara svepte i oss juice. De va bra tjack!

Dagen efter erkänner min kompis med skrapsåret att han försökt få skjuts av en kille med moped och att han bara tvärnitade i en gränd och snodde alla hans kläder och gav han en omgång.

Resten av veckan knarkade vi på i samma takt o kom hem mer slitna än innan vi åkte men det var det värt!!!
Citera
2017-10-17, 13:56
  #2
Medlem
tragosomorfis avatar
Låter som en jäkla pangresa det där. Brukar bli så på både Amfetamin och E. Bra skrivet men ganska övergripande, hade varit ännu roligare och bättre med en längre text med mer personliga minnen och detaljer. Du kanske skulle skriva om hela veckan och fylla på, så man som läsare inte går miste om något.
Det du skrev fick mig dock att själv vilja ta tag i festandet något rejält.
Rapporten får 3/5 knappar.

Edit: Hur var avtändningen, slutade resan bra? Märkte frugan något?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback