Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-16, 15:02
  #1
Avstängd
Tänk bara på världskrigen.. skotten i sarajevo
Judarna i Tyskland, motsättningarna.

Det här känns ändå som små saker om man jämför med massinvandring av män från tredje världen till Europa, och en helt sjuk antivit agenda i sitt eget land, en regering som aktivt jobbar emot sin egen befolkning. Svarta/bruna antivita politiker, bara kolla på England "The only problem in England is the white people". "Did they really think that colonizing and destroying countries wouldnt have consequenses"

I dagens västeuropa sväljer glatt alla de "vita männen" den här skiten och fortsätter å titta på sina TV program, engelska favoritlag. Det är helt enkelt fortfarande för bra tider för att folk ska vakna.

Precis som vänstern säger, "jag kan fortfarande köpa rödvin på systemet". Vi kan FORTFARANDE köpa rödvin och heja på våra engelska fotbollslag. Så det kommer inte hända ett skit tills det blir värre.

Någon mer än jag som känner ett lugn med vetskapen att vi är samma människor som vi alltid varit, och att Europa är på väg att bli mer instabilt än någonsin? Så fort dåliga tider kommer, så kommer det att smälla. Det känns fantastiskt. PK tiden är bara en fas. Allting är bara en fas. Länder ändrar sig alltid (vänsterargument) hehe. Dock enligt vänstern betyder det att ett vitt folkmord är det naturliga eftersom länder "alltid ändrar" sig. Det stämmer inte.

Vad det snarare innebär är att inget kommer bara gå åt samma håll som planerat en längre tid. Det ändrar sig alltid drastiskt. Rätt som det är.

--------------------------

Och såklart våra fantastiska bröder i öst som inte sväljer den här skiten.
Västeuropa kommer bli instabilt och vita kommer vara minoritet i vissa länder. Men inge problem ,Östeuropa har inga utomeuropeiska parasiter och trots minoritet vinner vi enkelt striden.

Krig kommer att komma. Människan slutar aldrig att kriga.
Såklart är den antivita agendan och massinvandringen, rättfärdigande av våldtäkt som en konsekvens av koloniseringen att leda till ett fett jäkla krig som VI kommer att vinna.

Det kommer bli fantastiskt.

PK tiden är snart över
Citera
2017-10-16, 15:11
  #2
Medlem
Klownfaces avatar
Japp! Jag brukar tänka att förr eller senare slår naturens lag till. Den gemene svensken har inte ens börjat göra motstånd än Skönt att se nån som inte sprider defaitism och svartpiller
Citera
2017-10-16, 15:16
  #3
Avstängd
Zambos avatar
Pk är ingen fas utan en anpassning till rådande konsensusnorm, när vindarna vänt kommer det att vara pk att tycka det som då anbefalls av den då rådande normen.
__________________
Senast redigerad av Zambo 2017-10-16 kl. 15:21.
Citera
2017-10-16, 15:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murpendurpen
Tänk bara på världskrigen.. skotten i sarajevo
Judarna i Tyskland, motsättningarna.

Det här känns ändå som små saker om man jämför med massinvandring av män från tredje världen till Europa, och en helt sjuk antivit agenda i sitt eget land, en regering som aktivt jobbar emot sin egen befolkning. Svarta/bruna antivita politiker, bara kolla på England "The only problem in England is the white people". "Did they really think that colonizing and destroying countries wouldnt have consequenses"

I dagens västeuropa sväljer glatt alla de "vita männen" den här skiten och fortsätter å titta på sina TV program, engelska favoritlag. Det är helt enkelt fortfarande för bra tider för att folk ska vakna.

Precis som vänstern säger, "jag kan fortfarande köpa rödvin på systemet". Vi kan FORTFARANDE köpa rödvin och heja på våra engelska fotbollslag. Så det kommer inte hända ett skit tills det blir värre.

Någon mer än jag som känner ett lugn med vetskapen att vi är samma människor som vi alltid varit, och att Europa är på väg att bli mer instabilt än någonsin? Så fort dåliga tider kommer, så kommer det att smälla. Det känns fantastiskt. PK tiden är bara en fas. Allting är bara en fas. Länder ändrar sig alltid (vänsterargument) hehe. Dock enligt vänstern betyder det att ett vitt folkmord är det naturliga eftersom länder "alltid ändrar" sig. Det stämmer inte.

Vad det snarare innebär är att inget kommer bara gå åt samma håll som planerat en längre tid. Det ändrar sig alltid drastiskt. Rätt som det är.

--------------------------

Och såklart våra fantastiska bröder i öst som inte sväljer den här skiten.
Västeuropa kommer bli instabilt och vita kommer vara minoritet i vissa länder. Men inge problem ,Östeuropa har inga utomeuropeiska parasiter och trots minoritet vinner vi enkelt striden.

Krig kommer att komma. Människan slutar aldrig att kriga.
Såklart är den antivita agendan och massinvandringen, rättfärdigande av våldtäkt som en konsekvens av koloniseringen att leda till ett fett jäkla krig som VI kommer att vinna.

Det kommer bli fantastiskt.

PK tiden är snart över

Ja.. PK tiden är en fas. Den återkommer typ var tjugonde år.

Dock så kommer det inte gå tillbaka till som det var förr.. Nationalism är även det en fas som kommer å går, dock är nationalism helt utspelat, fungerar inte längre. Globalism är ju dagens variant av Nationalism egentligen.. I meningen att nationalism när den kom band större grupper samman.

Sen ska det nämnas att vi nog aldrig går tillbaka till ett stängt och främlingsfientligt samhälle. Det har vi ju redan gjort å det funkade inte så bra. Fast PK har ju absolut noll med att vara positiv eller negativt till invandring att göra om man inte hittat på sin egen definition..
Citera
2017-10-16, 15:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Japp! Jag brukar tänka att förr eller senare slår naturens lag till. Den gemene svensken har inte ens börjat göra motstånd än Skönt att se nån som inte sprider defaitism och svartpiller

Vad talar du om? Vi har komiker som talat om att gräva upp å knulla Astrid Lindgren.. Vilket e så långt ifrån PK man kommer. Vi har en ytterst öppen debatt om nästan allt, typ inget är tabu att diskutera.. Vi lever inte i ett pksamhälle, å har aldrig gjort det, om man inte hittat på en ny mening för PK.

Däremot går ideologier alltid i faser. Så i den meningen har TS rätt.
Citera
2017-10-16, 15:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Pk är ingen fas utan en anpassning till rådande konsensusnorm, när vindarna vänt kommer det att vara pk att tycka det som då anbefalls av den då rådande normen.

Sant. Fast TS definierar uppenbarligen inte PK enligt den svenska definitionen av ordet.

Skulle gissa att TS syftar till Flashbacks egen definition, dvs pk är att inte hata invandraring.
Citera
2017-10-16, 15:50
  #7
Avstängd
Zambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Pk är ingen fas utan en anpassning till rådande konsensusnorm, när vindarna vänt kommer det att vara pk att tycka det som då anbefalls av den då rådande normen.

Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Sant. Fast TS definierar uppenbarligen inte PK enligt den svenska definitionen av ordet.

Skulle gissa att TS syftar till Flashbacks egen definition, dvs pk är att inte hata invandring.

Ja, ännu så länge är det ju den normen som utgår från massmedia och skolor m.m.

Pk är dock att vara nickedocka till normen vilken den för tillfället än är, dvs just nu är rådande konsensus hbtq, allas lika värde och annat skitsnack. Många av de som följer t.ex. hbtq-normen tror att de bryter mot den rådande normen, men det är tvärtom så att de följer vindarna dit det blåser.

Vilka är det som blåser?
Citera
2017-10-16, 15:59
  #8
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Sant. Fast TS definierar uppenbarligen inte PK enligt den svenska definitionen av ordet.

Skulle gissa att TS syftar till Flashbacks egen definition, dvs pk är att inte hata invandraring.

Uppenbarligen så delar du inte TS uppfattning om vad PK betyder och eftersom du också tillhör Flashback så kan "Flashback" inte ha en defininition av PK.
Citera
2017-10-16, 16:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Uppenbarligen så delar du inte TS uppfattning om vad PK betyder och eftersom du också tillhör Flashback så kan "Flashback" inte ha en defininition av PK.

Det är inte ett val. Pk har en definition. Om du definierar det som att vara för invandring är din definition fel helt enkelt. Brist på förståelse i svenska är förmodligen anledningen, nationalistpacket har ofta svårt för det egna språket...

å med Flashbacks definition menar jag hur de flesta definierar PK i diskussion på FB.

Jag är ju så att säga inte en lågutbildad loser, som de flesta här verkar vara baserat på att alla trådar i stort sett bara klagar på alla aspekter av livet. Livet är tufft om man är en förlorare, har inte med samhället att göra..
Citera
2017-10-16, 16:09
  #10
Medlem
Politiskt korrekthet ska nog inte ses som något permanent nej. Men det har satt sig djupt och man borde faktiskt se allvarligare på det.

De som är PK är per det faktum fängslade inne i sina egna huvud med begränsad frihet och ovilja att bryta sig loss. Många gånger hatar jag inte en politiskt korrekt person utan tycker snarare synd om dem. Jag är fri, fri att uttrycka mig i språket, i tankarna och i mina handlingar medan en politiskt korrekt person är en slags mild version av en MK-Ultra projekt person. Fördömd till evigt mentalt fängslande och utan vinst.


Många svenskar som är PK (majoriteten tyvärr) t. ex. har byggt upp en naturlig identitet runt det något de aldrig kommer att bli av med (hjärntvättade) och som även i flera fall kommer överföras på deras avkommor. Ta t. ex begrepp som "vi måste" , "hjälpa" , "ta ansvar" är heligt och kommer förbli heligt hela deras liv. Så om politisk korrekthet vore en fas så är det en fas på livstid för individen men nödvändigtvis inte i generationers livstider.
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2017-10-16 kl. 16:13.
Citera
2017-10-16, 16:15
  #11
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Det är inte ett val. Pk har en definition. Om du definierar det som att vara för invandring är din definition fel helt enkelt. Brist på förståelse i svenska är förmodligen anledningen, nationalistpacket har ofta svårt för det egna språket...

å med Flashbacks definition menar jag hur de flesta definierar PK i diskussion på FB.

Jag är ju så att säga inte en lågutbildad loser, som de flesta här verkar vara baserat på att alla trådar i stort sett bara klagar på alla aspekter av livet. Livet är tufft om man är en förlorare, har inte med samhället att göra..

Ja tyvärr kan du inte hindra en grupp människor att skapa sin egen defintion av något eller besvärja verkligheten genom semantiska diskussioner.

Egentligen verkar du ganska ointresserad av allt annat än att påpeka vilken upplyst människa du själv är och hur korkade alla andra är.

Det blir inte så givande diskussioner av det men Flashback är ett fritt forum så väl bekomme.
Citera
2017-10-16, 16:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Ja tyvärr kan du inte hindra en grupp människor att skapa sin egen defintion av något eller besvärja verkligheten genom semantiska diskussioner.

Egentligen verkar du ganska ointresserad av allt annat än att påpeka vilken upplyst människa du själv är och hur korkade alla andra är.

Det blir inte så givande diskussioner av det men Flashback är ett fritt forum så väl bekomme.

Jo. Men de borde fatta hur dumt det är.. menar. Tänk om jag började hitta på egna definitionen på alla ord. Skulle ju inte gå att förstå mig. Hela poängen med språk är ju att ord har samma definition för alla.

Mitt intresse ligger i att bekämpa ignorans. Personer som argumenterar ovetenskaplig ska ha skit för det.

Menar. Med tanke på nivån hos nationalistpacket har på FB har jag blivit rätt övertygad om att invandrare inte är problemet när det kommer till de sjunkande skolresultaten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback