Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-16, 14:32
  #1
Medlem
Unibet ger 1,3 gånger pengarna om sossarna får över 24% i nästa val. I förra valet fick de 31%, vilket var nästan all time low. Har de gjort en total missbedömning, eller är det jag som tänker fel?

https://se.unibet.com/betting#filter...eden/elections
Citera
2017-10-16, 15:32
  #2
Medlem
Limhamns avatar
Eller så vill de ha in pengar som de inte behöver betala ut på ca 1 år.

Håller med dig om att oddset känns lite väl högt. Gräns på belopp att spela på?
Citera
2017-10-16, 19:41
  #3
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Eller så vill de ha in pengar som de inte behöver betala ut på ca 1 år.

Håller med dig om att oddset känns lite väl högt. Gräns på belopp att spela på?

Beror ju på vem som spelar men med ett nytt konto lär du väl få vinna några tusenlappar i alla fall.

Kan hända mycket på ett år dock, ej att förglömma.
Citera
2017-10-16, 20:50
  #4
Medlem
Dåligt insatt här - vad är den övre gränsen man brukar kunna spela för? Spelar det roll om kontot är nytt eller gammalt?
Citera
2017-10-16, 20:59
  #5
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maltesefalcon
Dåligt insatt här - vad är den övre gränsen man brukar kunna spela för? Spelar det roll om kontot är nytt eller gammalt?

Svårt att svara på, jag får spela för drygt 5 000 direkt och sedan får man ansöka om att få spela för mer. Så det är inga jättespel man kan lägga.
Citera
2017-10-17, 10:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maltesefalcon
Unibet ger 1,3 gånger pengarna om sossarna får över 24% i nästa val. I förra valet fick de 31%, vilket var nästan all time low. Har de gjort en total missbedömning, eller är det jag som tänker fel?

https://se.unibet.com/betting#filter...eden/elections

Låter som en ganska given vinst, vad säger egentligen det finstilta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback