Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-16, 10:00
  #1
Medlem
Hej! Jag svettas som en gris med fluoxetin, går de över? Hur lång tid tog de innan de försvann igen? O gick ni upp i vikt av dem? Vad tycker ni om medecinen? Jätte tacksam för svar
Citera
2017-10-16, 10:22
  #2
Medlem
BewilderedHulders avatar
Svettades inte, vad jag kan minnas men är ganska så frusen av mig. Viktnedgång på gränsen av underviktig då magen krånglade rejält med flera äventyrliga diarréepisoder på toaletten dagligen.
Citera
2017-10-16, 11:41
  #3
Medlem
vadsadusadus avatar
Började med fluoxetin 2013. Hade ett uppehåll på ca ett halvår (för ca ett år sedan) sen började jag med dem igen.
När jag började med den igen hade jag nattliga svettningar i nån vecka, uppemot tre-fyra tror jag. Vikten stabil.

Fluoxetin upplever jag som att den funkar bra för mig. Stabiliserar mitt mående. Jag trodde inte den hjälpte mig fören jag hade ett uppehåll (i samråd med läkare) och insåg hur mycket jag sjönk utan den. Började med den igen och är stabilare och jämnare i mitt mående även om jag fortfarande inte mår bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback