Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-03-10, 06:01
  #25
Medlem
Intressekoll.
Finns något intresse för att återuppliva denna rapport? Doser och preparat kommer va följande:
Test p 100mg eod
Tren a 150mg eod
Mast e 200mg eod

Anledningen till att denna rapport blev inaktiv berodde på flera skador, privatlivet och jag valde att hoppa av tåget ett tag. Formen har jag ändå lyckats rätt bra med att behålla och motivationen är På topp

/jojjan
Citera
2019-03-10, 07:48
  #26
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Intressekoll.
Finns något intresse för att återuppliva denna rapport? Doser och preparat kommer va följande:
Test p 100mg eod
Tren a 150mg eod
Mast e 200mg eod

Anledningen till att denna rapport blev inaktiv berodde på flera skador, privatlivet och jag valde att hoppa av tåget ett tag. Formen har jag ändå lyckats rätt bra med att behålla och motivationen är På topp

/jojjan
Tack för du generöst delar med dig av dina kurer. Alltid intressant att följa. Speciellt över tid/T
Citera
2019-03-10, 17:33
  #27
Medlem
Hejsan, igår lör så tog jag 500mg testo E av roid techs. 2 ml med andra ord. Idag så ångrade jag mig extremt mkt och undrar behöver jag köra något pct eller är det lugnt tror du? Hoppas att du kan svara på frågan!

Mvh
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback