Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-15, 22:35
  #1
Medlem
Vem tror ni blir landshövding i Stockholm? Jag sätter min slant på Mikael Sjöberg. Eliasson sitter antagligen alldeles för säkert på sin post för att kunna komma i fråga.
Citera
2017-10-15, 22:46
  #2
Medlem
Europes avatar
Kanske Mona Sahlin? Eller har hon redan fått någon ny offentligt finansierad glidartjänst efter sin senaste fadäs?
Citera
2017-10-15, 22:50
  #3
Medlem
Tycker Stockholmarna (pga valresultatet) borde tvingas att betala för landsförrädaren och oduglingen Reinfeldt i stället för övriga landets skattebetalare pga myglet/kriminella beteendet dessa avdankade politiker nedlåter sig till.
Citera
2017-10-15, 22:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Kanske Mona Sahlin? Eller har hon redan fått någon ny offentligt finansierad glidartjänst efter sin senaste fadäs?
Mycket bra förslag! Henne hade jag helt glömt bort. Välmeriterad sosse som behöver nytt jobb.
Citera
2017-10-15, 23:06
  #5
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
Tycker Stockholmarna (pga valresultatet) borde tvingas att betala för landsförrädaren och oduglingen Reinfeldt i stället för övriga landets skattebetalare pga myglet/kriminella beteendet dessa avdankade politiker nedlåter sig till.

Hehe, ja, han skulle verkligen passa, även om han inte är sosse. Jag behöver bara tänka mig att han blir utnämnd för att det ska börja koka inom mig. Inte ens en utnämning av Sahlin skulle lyckas reta upp mig lika mycket.
Citera
2017-10-15, 23:13
  #6
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Mycket bra förslag! Henne hade jag helt glömt bort. Välmeriterad sosse som behöver nytt jobb.
Nja, Mona är kanske välmeriterad på ett sätt men hon känns lite svajig för ett så tungt ämbete. Nu efter fadäsen med Bodström tror jag man satsar på ett säkrare kort. Jag gissar på Mikael Damberg.
Citera
2017-10-15, 23:23
  #7
Medlem
LeifD2s avatar
Veronica Palm

Hon har dom rätta värderingarna och är kvinna.
Citera
2017-10-15, 23:28
  #8
Medlem
Schweinmunds avatar
Fredrik Reinfeldt är ganska trolig kandidat, skulle jag tro. Annars möjligen Birgitta Ohlsson eller Åsa Romson.
Citera
2017-10-15, 23:38
  #9
Medlem
Steff83s avatar
Mona Sahlin känns ju som en het kandidat spontant.
Citera
2017-10-20, 22:56
  #10
Medlem
Mycatisonfires avatar
Nalin pekul eller muhammed kaplan.
Citera
2017-10-21, 01:50
  #11
Medlem
dstructs avatar
Satan eller Mona Sahlin
Citera
2017-10-21, 04:38
  #12
Medlem
carass avatar
Fredrik Virtanen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback