Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-15, 19:49
  #1
Medlem
BL.95s avatar
hej. tränat i några år sedan sexan och kör numera sju dagar per vecka uthållighets träning. calistentics styrketräning med väldigt långsamma reps (de flesta övningar 10 reps men vid ett av mina benövningar 30-50 bro på hur pigg jag är)och varje övning kör jag enbart långsamt (ner långsamt stilla 2-3sek sen långsamt upp), 10km löpning terräng och ibland några backpass. 1h-1,5h håller mitt pass på och är aktiv annars. Börjat märka att jag klarar färre o färre reps på vissa övningar vissa dagar. kan de bro på för lite vilodagar? kör ibland enbart sex gånger i veckan för att se om de blir någon skillnad men känner ingen. Kan någon hjälpa mig och ge lite tips! Skulle uppskattas!
Citera
2017-10-15, 19:54
  #2
Medlem
Vad är det för resultat du vill få av träningen? Det är avgörande för om någon ska svara på din fråga. Iof svarade jag nu; men om du vill ha ett vettigt svar PÅ frågan du ställde. ; )
Citera
2017-10-15, 19:55
  #3
Medlem
BL.95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Vad är det för resultat du vill få av träningen? Det är avgörande för om någon ska svara på din fråga.

bli mer uttålig och klara fler reps.
Citera
2017-10-15, 21:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BL.95
bli mer uttålig och klara fler reps.

Vad heter träningsupplägget eller kör du ett hemmasnickrat?
Kan ju vara så enkelt att det bara behövs några tuggor mer mat om du nu inte har stenkoll på kalorier.
Citera
2017-10-16, 13:45
  #5
Medlem
JoeBuddens avatar
hur mår du utöver träningen? svårt att tro att du tränat för mycket, antagligen beror det på sömnbrist &/eller brist på energi från maten.
Märker du att du känner dig konstant svag & mår piss men sömn + mat inte hjälper kan du testa att dra ner på träningsvolymen. annars är det bara kötta på!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback