Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-10, 10:27
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men vafan skärp till dig nu. Har du ingen självrespekt öht? Du sitter ju å öppet kritiserar din kur och resultatet samt äktheten eller doseringen i de preparat du fått hem men avslutar med att förklara att du nog ändå ska fortsätta med det här som inte fungerar och dessutom kanske "slänga in lite oxar i gröten"?? Fan man blir ju deprimerad alltså. Du har verkligen noll koll på vad du sysslar med så försök ta till dig när du får tips om vad du ska göra.

Personligen tycker jag du borde skicka resterande tabletter du köpt i tron om att det är dbol (uttalar mig inte om äktheten här) i toan och sätta dig med läsglasögonen på tills du själv insett hur och varför du bör planera för en kur med testo. Då kan du köra.
Men om du nu så gärna ska ut å sladda i dikena så spola ner den där piller-historien å få hem lite testo prop å kör 8 veckor så du får smaka på riktig kur å inget halvfjuttande med sockerpiller.

Ge dock fan i å "slänga in" 50mg oxymetholone om dagen om du har något slags vett kvar.


Mvh,

-Alfred

Haha jo de va lite dumt detta men har planerat in redan en testo cyp kur efter nyår med en polare, märket är Osaka hormone från SS, detta var väl mer för att se hur man svarar på detta kör även med en polare detta han svarade betydligt bättre. Har man tjockt huvud som mig så får man lida.
Citera
2017-11-10, 10:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
vilket märke är det på din dianabol?

det hade varit lönsamt för dig att göra en riktig kur med testo och skippa den här skiten med oral only

Jo fan, livet lär kanske, Osaka hormone från SS.
Citera
2017-11-10, 11:11
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windywinnie
Jo fan, livet lär kanske, Osaka hormone från SS.


osaka ska ha bra grejjer vad jag har läst dock..
Citera
2017-11-10, 12:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
osaka ska ha bra grejjer vad jag har läst dock..

Jo har hört de också, men dianabola är ju väldigt individuellt hur man svarar på detta så, kan ju teoretiskt sätt anta att jag individuellt svarar dåligt på detta, eller bra hur man ser på detta men dumt av mig och inte köra testo med dbol, eller helt enkelt bara testo, fått uppfattningen att man ska köra i början ett compound i taget för att se hur man svarar, lätt och vara efterklok endå
Citera
2017-11-21, 20:58
  #29
Medlem
Blivit sjuk IGEN!, blir i princip aldrig sjuk annars så tänker lägga ner nu, känner mig inte nedstängd så är nolva verkligen nödvändigt?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback