Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-15, 15:54
  #1
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Hallå!

Nu är det såhär att det har dykt upp ett jättekonstigt problem mellan mig och en polare när vi sitter i party. Vi brukar vara 4-5 stycken som sitter och spela, en av dessa hör inte mig när jag precis joinat partyt, men efter några minuter börjar han höra mig. Jag hör honom klockrent hela tiden, och alla andra i partyt hör mig klockrent. Om det sedan bara är jag och han i ett party så hör han mig knappt alls, några ord kommer fram ibland men det laggar mest bara, men jag hör honom hur bra som helst.

Vad sjutton kan detta bero på?
Citera
2017-10-16, 13:27
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Hallå!

Nu är det såhär att det har dykt upp ett jättekonstigt problem mellan mig och en polare när vi sitter i party. Vi brukar vara 4-5 stycken som sitter och spela, en av dessa hör inte mig när jag precis joinat partyt, men efter några minuter börjar han höra mig. Jag hör honom klockrent hela tiden, och alla andra i partyt hör mig klockrent. Om det sedan bara är jag och han i ett party så hör han mig knappt alls, några ord kommer fram ibland men det laggar mest bara, men jag hör honom hur bra som helst.

Vad sjutton kan detta bero på?

Har också liknande problem , störande nå fruktnasvärt antar att de är internet mellan mig å polarn skumt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback