2017-10-15, 15:28
Medlem
used66s avatar
var i Frankfurt denna sommar och hade kul med en del fina kvinnor. red light ligger precis bakom centralstationen för er som inte känner till området. gångavstånd 200 meter. mängder av hotell i området runt taunusstrasse.

red light kan verkligen rekommenderas som ett (bättre) alternativ till FKK klubbarna. billigare brudar...och ja de är prostituerade. skall vara billiga. going rate är 20 till 25 euro. då får du 20 minuter. finns säkerligen runt 200-300 i området att välja på. rumänskor och bulgariskor. en del sexiga med grymma kroppar. dessa är de billigaste (20 euro) sedan har du på taunusstrasse "international Girls", många från dominikanska republiken, cuba, jamaica eller columbia.

satte på en 19 åring från Rumänien...ja jag vet inte alltid som de är snygga men denna unga dam var en 10 poängare. kropp som en 19 åring. haha. sexig bak som var underbar att ta bakifrån. fittan alltså. såg hennes kåta ansiktsuttryck i spegeln på väggen när jag knullade henne. inte nog med det. hon sa till mig "fuck my wet pussy, baby", och detta knull är ett av mitt livs skönaste. hon 19 år, jag snart 50. dunkade kuken i hålet och höll om hennes höfter. snabbt för att dra ned på tempot. var tvungen annars hade jag kommit inom 3 minuter. pumpade henne i kanske 10-12 minuter och sköt in sperman med ett lejonrop (i kondomen)

träffade fler såklart då jag var där i 8 dagar. skriver om fler om ett intresse finns. frågor välkomna!
Citera
2017-10-15, 19:02
Medlem
helenduvals avatar
Bra att du skriver om din upplevelse, det kan ha flera syften. Dels för att vissa är intresserade av red light districts, medan andra gillar att läsa om riktiga sexupplevelser. För många är eskorter & gattjejer ett förbjudet området, lite tabu och spännande. Många vill prova men vågar inte. För många är det främmande att gå upp till ett skyltfönster, prata genom en dörr och göra upp om tjänster och pris.

Dessutom kul att du valde RLD i Frankfurt, som annars är förknippat mestadels med FKK.
Citera
2017-10-15, 19:18
Medlem
Kurt1s avatar
Fördelarna med Frankfurt red light district, är att det är lätt att komma till och lätt att hitta. Dessutom går det att få bra kvalitet till riktigt bra pris. Lätt hänt att bli lurad där också dock. Det är en kriminell miljö med många knarkare i området. Det gäller att veta vart man ska gå och att inte lyssna på inkastare som skriker åt en att man ska besöka deras lokal. De som har kvalitet till bra pris behöver inte lägga pengar på gapiga inkastare.
Citera
2017-10-15, 21:45
Medlem
used66s avatar
RLD i Frankfurt har ju inga skyltfönster eller liknande. man går in i en trappuppgång och kvinnorna har rum på olika våningar och står i dörröppningen och priset vet man redan om, inte mycket att tveka om. 20 eller 25 euro. har du inte starka ben innan du kommer dit så har du det efter en veckas gående upp och ned i trappor. en vanlig massage sitter fint efter några dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av helenduval
Bra att du skriver om din upplevelse, det kan ha flera syften. Dels för att vissa är intresserade av red light districts, medan andra gillar att läsa om riktiga sexupplevelser. För många är eskorter & gattjejer ett förbjudet området, lite tabu och spännande. Många vill prova men vågar inte. För många är det främmande att gå upp till ett skyltfönster, prata genom en dörr och göra upp om tjänster och pris.

Dessutom kul att du valde RLD i Frankfurt, som annars är förknippat mestadels med FKK.
Citera
2017-10-18, 21:59
Medlem
Haha..har själv sprungit upp och ned i dessa trappuppgångar. Fy fan va sliten man blir
Citera
2017-10-19, 19:38
Medlem
used66s avatar
haha, ja härlig träning för benen. inte bara staken som får jobba! älskar Frankfurt red light. gillar speciellt dominikanskorna. underbart skön inställning, ger dig sköna knull med inlevelse. funderar på en resa innan jul. 5-6 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Haha..har själv sprungit upp och ned i dessa trappuppgångar. Fy fan va sliten man blir
Citera
2017-10-19, 21:44
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
haha, ja härlig träning för benen. inte bara staken som får jobba! älskar Frankfurt red light. gillar speciellt dominikanskorna. underbart skön inställning, ger dig sköna knull med inlevelse. funderar på en resa innan jul. 5-6 dagar.

Jag trodde de syd/latinamerikanska tjejerna hade lämnat Frankfurt och till förmån för Duisburg, för där är en jäkla massa av dessa kvinnor numera, och priset där är från 30 euro och uppåt.

Men nere i Frankfurt verkar ju priserna ha sjunkit enligt vad du skriver.
Jag förmodar att priserna varierar mellan de olika husen, och att de rumänska och de bulgariska tjejerna har de lägsta priserna?

Jag får väl köra dit om en vecka eller två, får se om det kan jämföras med Vulkanen i Duisburg.
Hur många "trappuppgångar" finns det i området och hur många tjejer jobbar där i snitt en kväll?
Citera
2017-10-19, 21:57
Medlem
used66s avatar
jag har varit i Frankfurt de sista två åren och priserna de samma. billigaste är öststatsbrudarna för 20 euro, de andra 25. någon vill ha mer men bara att gå vidare. mycket för pengarna. Duisburg? har jag missat, finns där många kvinnor i deras red light? i Frankfurt är det säkert runt 12-15 trappuppgångar. kanske runt 150-250 som jobbar. många fina både från öst och de mera exotiska länderna.

kanske skulle prova Duisburg. vill ha en resa innan årets slut.

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag trodde de syd/latinamerikanska tjejerna hade lämnat Frankfurt och till förmån för Duisburg, för där är en jäkla massa av dessa kvinnor numera, och priset där är från 30 euro och uppåt.

Men nere i Frankfurt verkar ju priserna ha sjunkit enligt vad du skriver.
Jag förmodar att priserna varierar mellan de olika husen, och att de rumänska och de bulgariska tjejerna har de lägsta priserna?

Jag får väl köra dit om en vecka eller två, får se om det kan jämföras med Vulkanen i Duisburg.
Hur många "trappuppgångar" finns det i området och hur många tjejer jobbar där i snitt en kväll?
Citera
2017-10-19, 22:26
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
jag har varit i Frankfurt de sista två åren och priserna de samma. billigaste är öststatsbrudarna för 20 euro, de andra 25. någon vill ha mer men bara att gå vidare. mycket för pengarna. Duisburg? har jag missat, finns där många kvinnor i deras red light? i Frankfurt är det säkert runt 12-15 trappuppgångar. kanske runt 150-250 som jobbar. många fina både från öst och de mera exotiska länderna.

kanske skulle prova Duisburg. vill ha en resa innan årets slut.

Då är det samma koncept i Frankfurt och Duisburg.
I Duisburg är det Vulkanstraße med omnejd som gäller, här har du runt 15 trappuppgångar och minst 200 tjejer som jobbar dagligen, flest tjejer kvällstid, säkert upp till 300 tjejer en fredagkväll.
Sägs vara det största i Tyskland när det gäller detta konceptet, men enligt dig verkar ju Frankfurt vara nästan vara lika stort?

I Duisburg (området kallas för "Vulkan") kostar det från 30 euro, som vanligt då samlag i en kvart/20 min.
Vissa öststatstjejer kan ibland även erbjuda sex för 20 euro, konkurrensen är stenhård och framförallt i tre av husen jobbar det riktigt snygga tjejer! - i dessa husen är det 30 euro som gäller, priset där är inte förhandlingsbart, men vi snackar jävligt heta brudar där!
I området jobbar det tjejer främst från Rumänien, Bulgarien och syd/latinamerika, men även en del från forna Jugoslavien och Italien (riktiga italienskor inte rumänskor) samt en handfull tyska tjejer.
Rekommenderas, jag har själv haft sex med minst 200 tjejer där, brukar köra dit en gång i månaden.
Senast redigerad av BAB7 2017-10-19 kl. 22:29.
Citera
2017-10-19, 22:44
Medlem
used66s avatar
wow jag skulle med andra ord älska Duisburg! åker gärna dit efter dina rekommendationer. jag älskar red ligth i tyskland med priser som 20-30 euro. tar emot för mig att betala 70-100 euro för en tjej. var ligger Duisburg i förhållande till Frankfurt? måste kolla.

åker du så ofta är du, uppenbarligen hooked. trodde Frankfurt var störst.

Citat:
I Duisburg är det Vulkanstraße med omnejd som gäller, här har du runt 15 trappuppgångar och minst 200 tjejer som jobbar dagligen, flest tjejer kvällstid, säkert upp till 300 tjejer en fredagkväll.
Sägs vara det största i Tyskland när det gäller detta konceptet, men enligt dig verkar ju Frankfurt vara nästan vara lika stort?

I Duisburg (området kallas för "Vulkan") kostar det från 30 euro, som vanligt då samlag i en kvart/20 min.
Vissa öststatstjejer kan ibland även erbjuda sex för 20 euro, konkurrensen är stenhård och framförallt i tre av husen jobbar det riktigt snygga tjejer! - i dessa husen är det 30 euro som gäller, priset där är inte förhandlingsbart, men vi snackar jävligt heta brudar där!
I området jobbar det tjejer främst från Rumänien, Bulgarien och syd/latinamerika, men även en del från forna Jugoslavien och Italien (riktiga italienskor inte rumänskor) samt en handfull tyska tjejer.
Rekommenderas, jag har själv haft sex med minst 200 tjejer där, brukar köra dit en gång i månaden.
Citera
2017-10-19, 22:58
Medlem
used66s avatar
Duisburg...närmre än Frankfurt. får bli en tur inom kort.

Citat:

Citera
2017-10-19, 23:16
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
wow jag skulle med andra ord älska Duisburg! åker gärna dit efter dina rekommendationer. jag älskar red ligth i tyskland med priser som 20-30 euro. tar emot för mig att betala 70-100 euro för en tjej. var ligger Duisburg i förhållande till Frankfurt? måste kolla.

åker du så ofta är du, uppenbarligen hooked. trodde Frankfurt var störst.

Jag är alltid enormt kåt och måste ha sex ofta.
20-30 euro per tjej är precis lagom, speciellt eftersom jag brukar ta 4-6 tjejer per dag som jag har diverse sexuella aktiviteter med, mer eller mindre perversa sådana aktiviteter..

Du lär gilla Duisburg.
Fredags och lördagskvällar är det enormt mycket folk i omlopp och ganska stökigt, egentligen kul men svårt att hitta parkeringsplats då hela Holland är där..
Tjejerna brukar komma dit under eftermiddagstimmarna, innan kl 14 är det relativt glest i korridorerna.
Det första och det sista huset i området är de sämsta, luriga romska tjejer som ofta inte levererar så bra, även om undantag finns där också.
De övriga husen är till 99% seriösa, sällan några problem där.
Och som sagt, där är hundratals tjejer som jobbar där dagligen, men tänk på att många reser hem vid jul.

Angående Frankfurt: Var ligger ställena, ligger alla på rad utmed Taunusstraße och Elbestraße, eller är de utspridda på fler gator?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in