Citat:
Ursprungligen postat av
used66
jag har varit i Frankfurt de sista två åren och priserna de samma. billigaste är öststatsbrudarna för 20 euro, de andra 25. någon vill ha mer men bara att gå vidare. mycket för pengarna. Duisburg? har jag missat, finns där många kvinnor i deras red light? i Frankfurt är det säkert runt 12-15 trappuppgångar. kanske runt 150-250 som jobbar. många fina både från öst och de mera exotiska länderna.
kanske skulle prova Duisburg. vill ha en resa innan årets slut.
Då är det samma koncept i Frankfurt och Duisburg.
I Duisburg är det Vulkanstraße med omnejd som gäller, här har du runt 15 trappuppgångar och minst 200 tjejer som jobbar dagligen, flest tjejer kvällstid, säkert upp till 300 tjejer en fredagkväll.
Sägs vara det största i Tyskland när det gäller detta konceptet, men enligt dig verkar ju Frankfurt vara nästan vara lika stort?
I Duisburg (området kallas för "Vulkan") kostar det från 30 euro, som vanligt då samlag i en kvart/20 min.
Vissa öststatstjejer kan ibland även erbjuda sex för 20 euro, konkurrensen är stenhård och framförallt i tre av husen jobbar det riktigt snygga tjejer! - i dessa husen är det 30 euro som gäller, priset där är inte förhandlingsbart, men vi snackar jävligt heta brudar där!
I området jobbar det tjejer främst från Rumänien, Bulgarien och syd/latinamerika, men även en del från forna Jugoslavien och Italien (riktiga italienskor inte rumänskor) samt en handfull tyska tjejer.
Rekommenderas, jag har själv haft sex med minst 200 tjejer där, brukar köra dit en gång i månaden.