Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-15, 05:31
  #1
Medlem
Obolenskys avatar
Jag vill skriva ut en webbsida jag öppnat från Instagram på en iPad. Jag klickar på ”knappen” uppe till höger på skärmen, den som ser ut som ett papper på högkant, ur vilket en uppåtpekande pil sticker ut från övre delen av ”pappret”.

Ur de ”Aktiviteter”, val jag sen kan göra, finns bara ”Lägg till i läslustan” och ”Kopiera”. Knappen ”Skriv ut” har försvunnit; den har funnits där tidigare (jag har väl kommit åt nåt reglage i farten, tror jag). Hur lägger jag till den igen?

Från alla andra program eller appar finns funktionen med, det händer bara om jag öppnar en webbsida från Instagram som ”Skriva-ut”-knappen saknas.
Citera
2017-10-15, 10:34
  #2
Medlem
paerras avatar
Har du ingen som heter ”mer...” längst till höger? Testa scrolla häger. Där kan man välja vad som ska finnas i listan.


Detta finns när du tryckt på rektangeln med pilen på som du redan pratat om
Citera
2017-10-15, 12:19
  #3
Medlem
Obolenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paerra
Har du ingen som heter ”mer...” längst till höger? Testa scrolla häger. Där kan man välja vad som ska finnas i listan. Detta finns när du tryckt på rektangeln med pilen på som du redan pratat om
Klickar jag på ”Mer” finns där bara ”Lägg till läslistan” och ”Kopiera”; hur lägger jag till ”Skriv ut”, där?

Det gäller bara när jag vill skriva ut en webbsida jag öppnat från Instagram-appen; från vilken annan webbläsare finns ”Skriv-ut”-knappen med, som nu t.ex. Chrome (tror jag den heter).
__________________
Senast redigerad av Obolensky 2017-10-15 kl. 12:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback