Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-15, 00:28
  #1
Medlem
Satt och slösurfade lite på nätet och gick in på Eskilstuna Kurirens nyhetssida.

Där blev jag uppmärksammad på en artikel som löd "Eskilstunakomikern om mobbningen som nästan tog livet av honom".
Som vanligt är artiklarna endast för betalande kunder så själva artikeln kunde jag ej läsa.

Såg på bild då att det gällde en Gor×n Asa×d och vet exakt vem denne person är.
Han bodde i samma område som jag och gick i samma skola när vi var 12 år och uppåt.
Han har även 2 bröder äldre än honom.
Han har tydligen blivit komiker nu men har dock aldrig sett honom uppträda live men däremot på youtube. Känns som att han försöker vara en ny Özz Nüjen.

Kan säga rakt av att denna person inte har varit mobbad någonsin utan att han och hans 2 äldre bröder var de som mobbade folk och även slog/örfilade.
Han själv och den mellersta brodern minns jag att de rappade också.
De alla 3 tränade taekwondo och den äldste av dem har även vunnit SM några ggr.

Varför försöka vinna sympatipoäng när man själv varit ett arsel som orsakat lidande för andra?

Här är länken till artikeln: https://www.ekuriren.se/personligt/t...p-nagon-annan/

Om någon möjligtvis kan kopiera artikeln och dela med sig hade det varit underbart.
Citera
2017-10-15, 01:21
  #2
Medlem
Några guldkorn, förutsatt att TS talar sanning. Sedan misstänker jag att mobbningen som G råkade ut för skedde i vuxenlivet och att skoltiden lägligt nog har fallit i glömska.

"Jag är gärna med och för in mobbning på schemat, globalt."

"— Jag vill alla människor väl, vill vara ljuset på deras väg. Ärligt, det första jag tänker när jag vaknar är: Vad kan jag göra i dag för att förbättra någons liv?"
Citera
2017-10-15, 01:28
  #3
Medlem
Zaedrewss avatar
Varför vinna sympatipoäng? Så klart för man kan det och det ligger bra i tiden att kunna påstå att man var ett offer och hela världen var emot en. Sedan kanske de inte räknar med att riktigt folk som du som var med på den tiden ifrågasätter deras skitsnack. Inte som media dock kommer ta upp det. De gillar att skriva om personer det var synd om och de gillar inte att korrigera sig.
Citera
2017-10-15, 03:35
  #4
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Satt och slösurfade lite på nätet och gick in på Eskilstuna Kurirens nyhetssida.

Där blev jag uppmärksammad på en artikel som löd "Eskilstunakomikern om mobbningen som nästan tog livet av honom".
Som vanligt är artiklarna endast för betalande kunder så själva artikeln kunde jag ej läsa.

Såg på bild då att det gällde en Gor×n Asa×d och vet exakt vem denne person är.
Han bodde i samma område som jag och gick i samma skola när vi var 12 år och uppåt.
Han har även 2 bröder äldre än honom.
Han har tydligen blivit komiker nu men har dock aldrig sett honom uppträda live men däremot på youtube. Känns som att han försöker vara en ny Özz Nüjen.

Kan säga rakt av att denna person inte har varit mobbad någonsin utan att han och hans 2 äldre bröder var de som mobbade folk och även slog/örfilade.
Han själv och den mellersta brodern minns jag att de rappade också.
De alla 3 tränade taekwondo och den äldste av dem har även vunnit SM några ggr.

Varför försöka vinna sympatipoäng när man själv varit ett arsel som orsakat lidande för andra?

Här är länken till artikeln: https://www.ekuriren.se/personligt/t...p-nagon-annan/

Om någon möjligtvis kan kopiera artikeln och dela med sig hade det varit underbart.

Så svinaktig denna främling är, tvi!. Att ta sig fräckheten att ljuga så där, visar bara hur skadliga dessa invandrare kan vara.

Nu när sanningens tider börjar så ser man att allting med invandring och migranter visade sig vara en endaste lögn. Skulle aldrig vilja se sådana där avskyvärda mobbare som (Goran )
Citera
2017-10-15, 15:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Några guldkorn, förutsatt att TS talar sanning. Sedan misstänker jag att mobbningen som G råkade ut för skedde i vuxenlivet och att skoltiden lägligt nog har fallit i glömska.

"Jag är gärna med och för in mobbning på schemat, globalt."

"— Jag vill alla människor väl, vill vara ljuset på deras väg. Ärligt, det första jag tänker när jag vaknar är: Vad kan jag göra i dag för att förbättra någons liv?"
Sanning är det och finns fler andra saker denna person gjort men jag skrev av mig lite snabbt inatt.
Trist detta! För att förska livnära sig så släpper personen en bok men baserad på lögner.
Vill han hjälpa mobbningsoffer så kan han väll donera vinsterna till BRIS.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback