Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-16, 03:10
  #25
Avstängd
Men era jävla cucks få för fan henne inte att tro hon blivit "våldtagen" nu, det är vad hon VILL att ni ska säga (Så hon kan övertyga sig själv aaalllt var killens fel!!!!!).

Herregud, jag lovar hon sög av honom också. Så länge hon inte skrek NEJ NEJ NEJ HEJDÅ å försökte SLITA SIG LOSS så är det för i helvete ingen jävla våldtäkt, har ni verkligen NOLL erfarenhet med brudar era jävla nollor?

Såhär var det:

1. TS och denna kille hade en sexuell relation
2. Kille bröt med TS vilket skapade en emotionell reaktion i TS, killen var nu "bättre än henne" vilket betyder att han kan få tillbaka henne och knulla henne när han vill.
3. TS bestämmer att möta upp med kille, väl medvetandes om att det kommer bli ligga av.
4. Kille eskalerar på TS, ts hjärna säger: "nej nej, var nu ingen dålig flicka, säg nej lite smått fast du ändå vill.. så du kan säga till dig själv sen att det var killens fel!".

5. TS låter sig bli påknullad bakifrån, missionären, rider av honom, suger av honom och tar säkert satsen i munnen också, riktigt skön porr-sex där hon njöt som fan varje sekund.

6. Dagen efter kommer verkligheten i kapp och TS måste nu rationalisera att hon blivit "antastad" för hon är en oskyldig liten flicka som inte kan göra något fel.



Herregud, det borde fanimig läras ut en 30hp kurs om brudar på högskolan som clueless nollor och cucks som ni kunde ta del av så ni FATTADE NÅGOT om brudar någon gång, era oerfarna idioter.
Citera
2017-10-16, 08:04
  #26
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirusho
Hej,

Trodde verkligen aldrig jag skulle skriva en sån här tråd - men here it goes.

Känner mig så otrolig horig. Jag är "på g" med en kille sedan cirka två månader tillbaka. Han är toppen och en grym kille på alla sätt. Utseende, humor, hela paketet.

Samtidigt bröts vänskapen med en vän, som egentligen var mer än en vän i somras. Uppbrytningen tog hårt på mig och jag fick uppleva ett rent helvete.

Vännen ville inte prata med mig efter saker jag sagt och gjort. Men igår tog han kontakt med mig och jag tänkte att det var en chans till försoning. Han ville att vi skulle ha sex som vanligt men jag ville verkligen inte, sa nej flera gånger. Men, han kysste mig ändå och jag lät honom gör det. FAN!!!!! Jag sa upprepade gånger att jag inte ville, men han sa att vi båda vill det här. Men jag har kommit över honom. Vi försonades iaf.

Idag känner jag mig som världens fitta mot den här andra killen. Jag förtjänar inte att prata med honom mer. Vad gör jag.

Känns som jag var otrogen, men vi har inte uttalat att vi är tsms, plus att jag typ blev antastad igår. Är så splittrad.
ett nej är ett nej!
anmäl den vita kränkande cis-mannen som den extremfeminist du är!
anmäl!
du ville få kuken i dig igår, men du ångrar dig idag.
tänk att leva med den skammen att du knullat, men nu ångrar dig.
våldtäkt!!
Citera
2017-10-16, 08:08
  #27
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Men era jävla cucks få för fan henne inte att tro hon blivit "våldtagen" nu, det är vad hon VILL att ni ska säga (Så hon kan övertyga sig själv aaalllt var killens fel!!!!!).

Herregud, jag lovar hon sög av honom också. Så länge hon inte skrek NEJ NEJ NEJ HEJDÅ å försökte SLITA SIG LOSS så är det för i helvete ingen jävla våldtäkt, har ni verkligen NOLL erfarenhet med brudar era jävla nollor?

Såhär var det:

1. TS och denna kille hade en sexuell relation
2. Kille bröt med TS vilket skapade en emotionell reaktion i TS, killen var nu "bättre än henne" vilket betyder att han kan få tillbaka henne och knulla henne när han vill.
3. TS bestämmer att möta upp med kille, väl medvetandes om att det kommer bli ligga av.
4. Kille eskalerar på TS, ts hjärna säger: "nej nej, var nu ingen dålig flicka, säg nej lite smått fast du ändå vill.. så du kan säga till dig själv sen att det var killens fel!".

5. TS låter sig bli påknullad bakifrån, missionären, rider av honom, suger av honom och tar säkert satsen i munnen också, riktigt skön porr-sex där hon njöt som fan varje sekund.

6. Dagen efter kommer verkligheten i kapp och TS måste nu rationalisera att hon blivit "antastad" för hon är en oskyldig liten flicka som inte kan göra något fel.



Herregud, det borde fanimig läras ut en 30hp kurs om brudar på högskolan som clueless nollor och cucks som ni kunde ta del av så ni FATTADE NÅGOT om brudar någon gång, era oerfarna idioter.
precis.

ett sprutluder som har fejk-ångest, vänder sig till flashback.. gah
Citera
2017-11-09, 05:00
  #28
Medlem
Otrohet eller inte? Snarare sexuellt ofredande alternativt våldtäkt eller inte? Du ville ju inte och sa det gång på gång...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback