Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-16, 17:49
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Lättare doser av bens och helt klart tjack. Amfetamin och kokain kan man dölja enkelt, om man inte överdriver konsumtionen. Jag har varit på jobbet, tackad som fan och hållit presentationer, snick-snackat med kollegorna och ringt diverse samtal. Helt klart möjligt.

Psykadelika och MDMA/E ska man helt klart inte ta och sedan försöka dölja. Förstör ju hela ruset, samt att det kanske upplevs som märkligt att man ryser av välbehag ständigt.
tjack känns väl dock som det passar bättre om man ska på fest typ o inte filmkväll ex vet dock inte jah har aldrig prövar tjack men det kmr väl snart.
Citera
2017-10-16, 17:55
  #50
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
tjack känns väl dock som det passar bättre om man ska på fest typ o inte filmkväll ex vet dock inte jah har aldrig prövar tjack men det kmr väl snart.

100% inte filmkväll, men tjack passar fint till det mesta.

Generellt sett bra tips när man tar droger är att faktiskt njuta av dessa. Lägga sig ner och blunda, etc. Antigen i sällskap eller själv. Finns väl ingen anledning att slösa på ruset genom att göra vardagliga sysslor och försöka dölja från andra att man är påverkad, vilket bidrar med en hel del stress.
Citera
2017-10-16, 18:00
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
100% inte filmkväll, men tjack passar fint till det mesta.

Generellt sett bra tips när man tar droger är att faktiskt njuta av dessa. Lägga sig ner och blunda, etc. Antigen i sällskap eller själv. Finns väl ingen anledning att slösa på ruset genom att göra vardagliga sysslor och försöka dölja från andra att man är påverkad, vilket bidrar med en hel del stress.
aa det är väl sant, är dock så avunsjuk på alla som finner en så "harmlös" drog som gräs så njutningsbart..

Brukar ibland ta små doser lyrica/benso om jag ska träffa ett kompisgäng där jag inte känner alla bra/träffa tjejer. Är nog jävligt korkat egentligen men. Sånt känns det nog som tjack kan vara jävligt bra för.
Citera
2017-10-16, 19:19
  #52
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
aa det är väl sant, är dock så avunsjuk på alla som finner en så "harmlös" drog som gräs så njutningsbart..

Brukar ibland ta små doser lyrica/benso om jag ska träffa ett kompisgäng där jag inte känner alla bra/träffa tjejer. Är nog jävligt korkat egentligen men. Sånt känns det nog som tjack kan vara jävligt bra för.


Nja inte direkt. Risken är att du beter dig märkligt, pratar för snabbt, gnisslar käke och är allmänt weird. Iaf efter ett tags bruk. Man ska inte vänja sig vid att hantera sociala situationer med droger. En svår väg tillbaka.
Citera
2017-10-16, 23:38
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Nja inte direkt. Risken är att du beter dig märkligt, pratar för snabbt, gnisslar käke och är allmänt weird. Iaf efter ett tags bruk. Man ska inte vänja sig vid att hantera sociala situationer med droger. En svår väg tillbaka.
ja okej, ja alla reagerar väl olika och får se hur det påverkar mig på ett säkert ställe först. Nä sant, började faktiskt med att jag tog det 1 gång för att få känna hur det känns helt att slippa ha ångest/socialångest. Så man vet vad det är man kämpar för att kunna nå en dag
Citera
2017-10-17, 07:16
  #54
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotwin
Tror inte det finns en enda person som inte får enorma pupiller på MDMA.
Jag hat sett enorma pupiller på folk, jag får.inte dessa. Jag får semi-stora piller. Kolla på videon "mdma live" ellet vad den heter från Psychedsubstance på YouTube och han säger samma sak

Alla reagerar olika 😁
Citera
2017-10-18, 00:00
  #55
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordfeldt
Någon enstaka benzo-diazepin eller möjligtvis två bör inte påverka ditt anseende så värst omfattande.
Detaljen "några enstaka" är dock väldigt viktig.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback