Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-15, 20:35
  #25
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Jag placerade tråden i "Konspiration och alternativa teorier" av en anledning mina vänner.

Mina tankar säger mig att dessa våldtäktsmän vid ställd fråga hellre "skyller på" vapen i krig än att erkänna att de våldtog av rent sexuella skäl. Likaså vill jag tro att brottsoffren "förminskar" det faktum att de blivit våldtagna genom dito förespråka krigshandlingarteorin.

Varför du placerade tråden här eller vad du tror skiter jag i, var är evidensen för din tes?

Att brottsoffer skulle förminska beroende på anledning varför övergreppet skett är ju helt i avsaknad av verklighetsförankring. Har du ens träffat ett offer för våldtäkt??
Citera
2017-10-15, 21:23
  #26
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Varför du placerade tråden här eller vad du tror skiter jag i, var är evidensen för din tes?

Att brottsoffer skulle förminska beroende på anledning varför övergreppet skett är ju helt i avsaknad av verklighetsförankring. Har du ens träffat ett offer för våldtäkt??

En våldtagen kvinna är i en satans massa obskyra kulturer paria av någon outgrundlig orsak. På grund av detta är det åtminstone i mina ögon tämligen logiskt att dessa offer då vill göra allt i sin makt för att motbevisar att de varit ett sexuellt objekt i förövarens ögon.

Gjorde en snabb googling så att du får en länk, håll till godo.

- En våldtagen kvinna i Kongo är en dålig kvinna. Jag tror inte någon vill ha mig här, säger Alida.

http://www.expressen.se/nyheter/jag-...ler-valdtagen/
Citera
2017-10-15, 22:06
  #27
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
En våldtagen kvinna är i en satans massa obskyra kulturer paria av någon outgrundlig orsak. På grund av detta är det åtminstone i mina ögon tämligen logiskt att dessa offer då vill göra allt i sin makt för att motbevisar att de varit ett sexuellt objekt i förövarens ögon.

Gjorde en snabb googling så att du får en länk, håll till godo.

- En våldtagen kvinna i Kongo är en dålig kvinna. Jag tror inte någon vill ha mig här, säger Alida.

http://www.expressen.se/nyheter/jag-...ler-valdtagen/

I dessa kulturer, 150 år tillbaka i Sverige också, så är offrets uppfattning varför det skedd ointressant i deras ögon utan "bara" att de blev våldtagna gör att de förskjuts behandlas som paria. En unken och vidrig syn.

Men än så länge har du inte framfört något som stödjer din tes!
Citera
2017-10-15, 22:14
  #28
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
I dessa kulturer, 150 år tillbaka i Sverige också, så är offrets uppfattning varför det skedd ointressant i deras ögon utan "bara" att de blev våldtagna gör att de förskjuts behandlas som paria. En unken och vidrig syn.

Men än så länge har du inte framfört något som stödjer din tes!

Vi kan väl åtminstone vara överens om att vi inte är överens. Det kan mycket väl vara så att du har helt rätt i det som övriga världen också anser, oddsen är på din sida såklart. Jag vidhåller dock att i majoriteten av alla dessa krigsrubriker är det enkom sexualdrift som varit grund till brotten.

Trevlig kväll!
Citera
2017-10-16, 03:06
  #29
Medlem
Har ännu inte förstått vad vad våldtäkt som vapen skulle ha för syfte. Det finns liksom effektivare metoder än våldtäkter för alla skäl som nämns, t.ex. mord, stympning o.s.v.

Nej, det klart mest logiska syftet med beordrade massvåldtäkter är som belöning åt soldaterna. Det är huvudorsaken till systematiska våldtäkter.
Citera
2017-10-16, 21:02
  #30
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Har ännu inte förstått vad vad våldtäkt som vapen skulle ha för syfte. Det finns liksom effektivare metoder än våldtäkter för alla skäl som nämns, t.ex. mord, stympning o.s.v.

Nej, det klart mest logiska syftet med beordrade massvåldtäkter är som belöning åt soldaterna. Det är huvudorsaken till systematiska våldtäkter.

Läser du inte vad andra skriver. Kullturellt skapar det förskjutning av kvinnorna, att göra det inför släktingar visar makt typ ”passa er eller så kommer vi tillbaka och knullar skiten ur era kvinnor”.

Det är ett vidrigt men också effektivt vapen att traumatisera civilbefolkning.
Citera
2019-06-05, 03:11
  #31
Medlem
Hundkostyms avatar
Islam är i pågående erövringskrig mot Europa och våldtäkterna på svenska tjejer är en av de största vapnet. Om de bara var sugna på sex hade de inte behövt slå sönder tjejerna samtidigt eller stå och stampa på deras huvuden. Islamister är religiösa och i deras värld har de fått Sverige i gåva av Allah och deras uppgift enligt profeten Mohammed lära är att erövra landet med våld.

(FB) Våldtäkter i krig - Vapen för att förnedra Nordiska länder?
https://www.apg29.nu/islamiseringen-av-europa-27101
Citera
2019-06-05, 19:17
  #32
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkostym
Islam är i pågående erövringskrig mot Europa och våldtäkterna på svenska tjejer är en av de största vapnet. Om de bara var sugna på sex hade de inte behövt slå sönder tjejerna samtidigt eller stå och stampa på deras huvuden. Islamister är religiösa och i deras värld har de fått Sverige i gåva av Allah och deras uppgift enligt profeten Mohammed lära är att erövra landet med våld.

(FB) Våldtäkter i krig - Vapen för att förnedra Nordiska länder?
https://www.apg29.nu/islamiseringen-av-europa-27101

"Ni kan inte skydda era kvinnor och barn. Inte ens husdjuren klara ni av att skydda (katter, hundar, får och getter). Hur ska ni då kunna skydda ett helt land?"

Ett land som lagför och låser in våldtäktsmän i fredstid kan inte erövras utan vapen. Det visar att det finns sammanhållning och kampvilja. Först måste staten erkänna för sig själva att våldtäkterna inte handlar om sex utan om krig. Samtyckeslagar och förbjuda sexköp är inte till någon hjälp. Det handlar bara om att utländska våldtäktsmän ska låsas in med de värsta mördarna, som inte riktigt tycker om sådana filurer, speciellt inte de som våldtar barn. Problemet löst. När ryktet går flyttar soldaterna till något annat land. Ingen vill bli analt våldtagen av en stängselstolpe eller knivmördad.

Nu koncentrerar sig staten på att försöka döma de som har fyllesex med halvtaskigt samtycke och sexköpare som "borde förstått" att horan kanske inte var helt frivilligt i landet.
Citera
2019-06-05, 20:29
  #33
Medlem
Hundkostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Ett land som lagför och låser in våldtäktsmän i fredstid kan inte erövras utan vapen. Det visar att det finns sammanhållning och kampvilja. Först måste staten erkänna för sig själva att våldtäkterna inte handlar om sex utan om krig.

Nu koncentrerar sig staten på att försöka döma de som har fyllesex med halvtaskigt samtycke och sexköpare som "borde förstått" att horan kanske inte var helt frivilligt i landet.
Regimen i Sverige utom SD har ju egna motiv till att ursprungsbefolkningen ska bytas ut mot islamister då dessa oftast röstar troget på framförallt S. Därför jagar de mest svenska våldtäktsmän och de andra tystas ner. Straffen är ju rena skämten om dessutom en mörkerman åker fast oftast några veckors samhällstjänst då de "ensamkommande" ljugit om sin ålder. Enda sättet är att kasta ut islam totalt och de kommer kosta kött och blod.

1. https://www.friatider.se/muhameds-ko...gar-samh-llstj
2. https://stoppa-pedofilerna.nu/guled-...2-arig-flicka/
3. https://www.nordfront.se/somalier-do...rig-flicka.smr
Citera
2019-06-05, 23:53
  #34
Medlem
Hundkostyms avatar
Muslimsk professor: tillåtet att våldta icke-muslimer för att förnedra dem. Så gör de till alla icke-muslimska länder de kommer till de är deras sätt att bedriva asymmetrisk krigföring. Högteknologisk krigföring har aldrig de klarat av de slåss som djur och apor.
Citat:
Ett uppmärksammat uttalande kommer från Said Saleh, professor vid det prestigefyllda egyptiska universitetet Al-Azhar, i Kairo. Saleh, som själv är kvinna, verkar hysa föga sympati för våldtäktsmäns offer och hävdar istället att våldtäkt är tillåtet under krig mellan muslimer och deras fiender.
https://samnytt.se/muslimsk-professo...-fornedra-dem/
__________________
Senast redigerad av Hundkostym 2019-06-05 kl. 23:57.
Citera
2019-06-06, 00:18
  #35
Medlem
Hundkostyms avatar
Finns enormt mycket info och exempel på Wikipedia om våldtäkter som krigföring men i Sverige arbetar regimtrogen massmedia och sosse quislingarna för att detta ska tystas ner och tjejer ska helst tro det är svenska män som ligger bakom alla våldtäkterna och islam och negrar är oskyldiga.
Citat:
Under krig och konflikter är våldtäkt ett vanligt vapen som en del av krigföringen, genom att våldtäkter är satta i system för att utöva terror, förödmjuka, förnedra, visa sin makt och tvinga till underkastelse. Våldet kan ta sig uttryck i att kvinnan bestraffas om hon inte "frivilligt" har sex. När våldtäkt blir satt i system på detta sätt betraktas det numera som ett folkmord och brott mot mänskligheten och bestraffas som krigsbrott.

Även de ledare som inte aktivt deltagit i våldtäkten men accepterat eller uppmuntrat till våldtäkt kan dömas för brott mot mänskligheten. Till våldtäktens målsättningar kan höra att framtvinga graviditeter för att på så vis förödmjuka både den enskilda kvinnan och hennes familj och grupp - hon tvingas till fortplantning av fienden. Våldtäkten kan ta sig uttryck i påtvingad prostitution och trafficing, av såväl fienden som den egna gruppen (för att "tillfredsställa" militären).
https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ldt%C3%A4kt_i_krig
Citera
2019-09-10, 00:30
  #36
Medlem
LTH-mannens avatar
Islamska terrorister har våldtagit barn i England under lång tid utan någon vågat reagera. Klart ett sätt att underkuva och visa dominans. Sedan tystas allt ner och Tommy Robinson fick 9 månaders fängelse för att han avslöjade detta för allmänheten. Det pågår ett tyst krig genom antisymmetrisk krigföring mot europas befolkning.
Citat:
Medlemmar i ett ”grooming”-gäng som förgrep sig på unga flickor i Huddersfield dömdes häromdagen av en brittisk domstol till sammanlagt 220 års fängelse. Det är minst 15 unga flickor i åldrarna 11-17 som blivit groomade och våldtagna mellan år 2004 och 2011. ”Långt värre än något jag tidigare stött på”, sa domaren.
https://samnytt.se/20-man-med-invand...nga-som-11-ar/
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback