Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-16, 12:33
  #13
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Off topic men vad i helvete har du handlat på wish för att komma upp i en totalsumma på 20-25 tusen?!

On topic: Det är inte så billigt med guld.

8st Drönare, surfplattor, led belysning till hela huset, mängder med leksaker, radiostyrda båtar och bilar, mängder med "prinsessklänningar och prylar" till mina två ungar. M,m Detta är med inräknad frakt

Självklart har man gått på några nitar men med tanke på priset så är det helt okej. Går några grejer över 500:- sönder eller är felaktiga så tar jag bara kontakt med dem så skickar de en ny eller ger tillbaka pengarna
__________________
Senast redigerad av Gaffelpärm 2017-10-16 kl. 12:36.
Citera
2017-10-16, 18:21
  #14
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
8st Drönare, surfplattor, led belysning till hela huset, mängder med leksaker, radiostyrda båtar och bilar, mängder med "prinsessklänningar och prylar" till mina två ungar. M,m Detta är med inräknad frakt

Självklart har man gått på några nitar men med tanke på priset så är det helt okej. Går några grejer över 500:- sönder eller är felaktiga så tar jag bara kontakt med dem så skickar de en ny eller ger tillbaka pengarna

Vågar knappt säga det med tanke på hur mycket du köpt men.. Ali express brukar ha exakt samma prylar billigare och oftast fraktfritt dessutom! Jag tittade på wish eftersom det var så mycket snack om det men insåg att det var en dyr version av ali.
Citera
2017-10-16, 20:07
  #15
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Vågar knappt säga det med tanke på hur mycket du köpt men.. Ali express brukar ha exakt samma prylar billigare och oftast fraktfritt dessutom! Jag tittade på wish eftersom det var så mycket snack om det men insåg att det var en dyr version av ali.


Yo jag vet det men jag vill betala med Klarna när jag gör affärer med Kina och det kunde man inte med AliExpress senast jag kollade
Citera
2017-10-17, 08:02
  #16
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Yo jag vet det men jag vill betala med Klarna när jag gör affärer med Kina och det kunde man inte med AliExpress senast jag kollade

Klarna är iof ett skitföretag, jag kör med paypal för ebay och alipay för aliexpress - båda har funktionen att låsa/återbetala om du inte får varan. Du överbetalar alltså för egentligen ingenting
Citera
2020-11-19, 15:47
  #17
Medlem
Owlman59s avatar
Jag fattar att det inte är äkta. Ingen skulle sälja smycken med 18 karat guld för bara några hundralappar. Det enda jag undrar över är hur fan dom har tillstånd att göra så. Det är ju falsk marknadsföring och företag brukar åka dit ganska fort när dom gjort nåt sånt och brukar bli dyrt för dom och massor av negativa skriverier om dom så deras rykte försämras. Skulle mer ställa frågan varför wish aldrig blir rapporterade för falsk marknadsföring. Varför det är okej för dom att göra så. Men jag har iaf min teori att ingen vill anmäla dom eftersom dom inte vill att verksamheten ska läggas ner och vi inte kommer hitta fler bra erbjudanden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback