Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-22, 11:17
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Eftersom båda dina trådstarter är identiska valdes den senaste att ta bort, vilket är rimligt, senaste skickas i papperskorgen.

Gissar att det var varning för korspostning. Och med tanke på dina bias argument så är det yttrandefrihet enligt din insöade värld som gäller, vilket inte fungerar i den riktiga världen. Och som påpekas i meta delen av forumet, det är ingen absolut yttrandefrihet utan i enlighet med forumets regler.

Men det förutsätter i så fall en läskunnighet och förmåga att förstå det som står.

Du bölar för att du inte får ha två liknande trådar, märkligt när en av trådarna är öppen för diskussion.
LOL, Ett barn kan se skillnaden mellan båda diskussioner. trots att jag har sagt flera gånger i denna tråd kan du inte fortfarande se det

Den första handlar om religion, som lockade ingen att diskutera, ingen vill prata om religion.

Den andra diskussionen handlar om media och SVT, som lockade många att diskutera och titta på videon.

Eftersom de är olika diskussioner har de inte samma svar


Igen och igen, inte samma diskussion.

En tips till dig, stäng dina ögon och ta ett djupt andetag sen läs noga skillnaden.

  • Diskussion om religionen
  • Diskussion om media hantering

Om du kan fortfarande inte se skillnaden kan du fråga ett barn bredvid dig för att läsa vad har jag skrivit och förklara skillnaden till dig
__________________
Senast redigerad av idkidkidk 2017-10-22 kl. 11:59.
Citera
2017-10-22, 14:03
  #14
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
LOL, Ett barn kan se skillnaden mellan båda diskussioner. trots att jag har sagt flera gånger i denna tråd kan du inte fortfarande se det

Den första handlar om religion, som lockade ingen att diskutera, ingen vill prata om religion.

Den andra diskussionen handlar om media och SVT, som lockade många att diskutera och titta på videon.

Eftersom de är olika diskussioner har de inte samma svar


Igen och igen, inte samma diskussion.

En tips till dig, stäng dina ögon och ta ett djupt andetag sen läs noga skillnaden.

  • Diskussion om religionen
  • Diskussion om media hantering

Om du kan fortfarande inte se skillnaden kan du fråga ett barn bredvid dig för att läsa vad har jag skrivit och förklara skillnaden till dig

Du har två i näst intill identiska trådstarter hur det nu än ekar något annat i din öppna planlösning mellan öronen.

Du försökt på ett uselt sätt kringgå reglerna, med att påstå att det är olika ämnen, vilket det framgår för barn och andra tänkande.
Citera
2017-10-22, 14:32
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Du har två i näst intill identiska trådstarter hur det nu än ekar något annat i din öppna planlösning mellan öronen.

Du försökt på ett uselt sätt kringgå reglerna, med att påstå att det är olika ämnen, vilket det framgår för barn och andra tänkande.
Frågeställning : formulering av fråga, ofta om problem
  • Vad tror ni om Salahuddin Barakats synvinkel av Salafism?
  • Varför försökte programledaren att förbättra islamists uttalandet?
Ironiskt är ditt smeknamn "källkritisk". Om du ska läsa bara orden utan att se mellan rader och förstå inte vad en frågeställning är, då slösa inte min tid längre. TIPS: kolla på din avatar

Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
Moderatorn är maktberusad, och det är tur att flashback är en virtuell värld annars ska administratörer och moderatorer döma många medlemmar till döden i verkligheten, och brottet är yttrandefrihet. Ironiskt nog är flashbacks motto "yttrandefrihet på riktigt" .

I slutet är det de diktaturerna #admin #admin4 #admin5 som bestämmer!

På Flashback känns det som om jag är i Syrien igen
__________________
Senast redigerad av idkidkidk 2017-10-22 kl. 14:40.
Citera
2017-10-22, 19:43
  #16
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
Frågeställning : formulering av fråga, ofta om problem
  • Vad tror ni om Salahuddin Barakats synvinkel av Salafism?
  • Varför försökte programledaren att förbättra islamists uttalandet?
Ironiskt är ditt smeknamn "källkritisk". Om du ska läsa bara orden utan att se mellan rader och förstå inte vad en frågeställning är, då slösa inte min tid längre. TIPS: kolla på din avatar



I slutet är det de diktaturerna #admin #admin4 #admin5 som bestämmer!

På Flashback känns det som om jag är i Syrien igen

Fortfarande, två i stort sett identiska inlägg, och lägga in en krystad ändrad frågeställning eller rubrik i olika forumsdelar gör ingen skillnad. Men uppenbarligen finns inte den intellektuella förmågan att förstå detta. Du har inte undrat varför ingen skrivit och stött din uppfattning??.
Citera
2017-10-22, 21:12
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Fortfarande, två i stort sett identiska inlägg, och lägga in en krystad ändrad frågeställning eller rubrik i olika forumsdelar gör ingen skillnad. Men uppenbarligen finns inte den intellektuella förmågan att förstå detta. Du har inte undrat varför ingen skrivit och stött din uppfattning??.

Att först trodde att du är bara envis som alla svenskar då tog de svenskarna ett beslut sen började de försvara och ge ursäkter för de besluten. Nu är jag säker att du har det svårt, då ska jag försöka underlätta mer för dig , steg för steg.

❶ Ge bara ett enkelt svar för bara den gamla tråden!

❷ Ge bara ett enkelt svar för bara den nya tråden!

❸ Jämföra det första svaret med det andra svaret!

❹ Försöka att posta de svaren då kan jag hjälpa dig med jämförelse.

❺ Argumentera vad är skillnaden mellan de två svaren!

❻ Söka paradoxen för de två svaren!

❼ Kan du se nu att genom att lägga in en krystad ändrad frågeställning eller rubrik i olika forumdelar gör skillnad eller inte?



OBS: ➰ Det är ett helt annat diskussionsgrupp som kommer att leda till en helt annan debatt


Glömma inte bort att alla gör så här hela tiden utan att få en varning, kolla mitt exempel i tråden.

Men jag tror att moderatorn har ett personlig problem med mig för jag är en invandrare och han vill visa makten som han har , men jag skiter i honom då har jag ett budskap att leverera då tänker jag bara på Sverige framtid och söker jag bara Sverige skull och bara för det vill jag återställa tråden
__________________
Senast redigerad av idkidkidk 2017-10-22 kl. 22:12.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback