Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-15, 16:28
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Ja och vem fan bränner en 0day på en nobody som du/jag/TS när man kan dra in upp till $15k på exempelvis Microsofts bug bounty och detsamma med Googles bug bounty? Poängen var att om man är en vanlig nobody så drabbas man inte av drive-by år 2017 om man kör Chrome/Edge.

Valid point.
Citera
2017-10-16, 06:17
  #26
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2bitarfisk
Valid point.


Ladda ned ett gratis antivirus program och scanna datorn. Öppna Aktivitetshanteraren och kolla efter appar som körs igång som du inte känner till stäng av dom.
Citera
2017-10-16, 06:50
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Ladda ned ett gratis antivirus program och scanna datorn. Öppna Aktivitetshanteraren och kolla efter appar som körs igång som du inte känner till stäng av dom.

Varför svarar du detta till mig?
Citera
2017-10-16, 10:40
  #28
Medlem
Det finns gratis versioner av flertalet antivirus, och antivirusprogram som enbart är gratis. Jag kör Avast free och malwarebytes pro (Crackad) och har aldrig haft något problem.
Citera
2017-10-16, 20:41
  #29
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2bitarfisk
Varför svarar du detta till mig?


JAg trodde att du var trådskaparen. Såg inte att det var sidan 3 av tråden jag var på.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback