Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-14, 14:23
  #1
Medlem
Bjuder på dyra saker men skiter fullständigt i mig som person, skickar totalt känslolösa sms som det står att jag ska göra si och så...

Vill verka normal inför andra, passa in och så... Ljuger en hel del även om h*n kan erkänna vissa saker... Allmänt bitter människa... Stalkar mig på fritiden, vill veta hemligheter som jag inte har berättat osv.

Vad får ni för uppfattning av denna människa?
__________________
Senast redigerad av Tylosande 2017-10-14 kl. 14:28.
Citera
2017-10-14, 14:45
  #2
Medlem
Av det du beskriver låter det inte som en bra människa. Dunkla avsikter.

Det framstår som om du också anser detta. Är du selektiv i din beskrivning?
Citera
2017-10-14, 15:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tylosande
Bjuder på dyra saker men skiter fullständigt i mig som person, skickar totalt känslolösa sms som det står att jag ska göra si och så...

Vill verka normal inför andra, passa in och så... Ljuger en hel del även om h*n kan erkänna vissa saker... Allmänt bitter människa... Stalkar mig på fritiden, vill veta hemligheter som jag inte har berättat osv.

Vad får ni för uppfattning av denna människa?


Men hur vet du att hen struntar i dig som person??? Har hen sagt det`? Hur kan du veta att hen vill veta hemligheter? Du har ju inte ens talat om för hen ATT det finns hemligheter så varför skulle hen ens misstänka något sådant. Du verkar lite förvirrad.
Citera
2017-10-14, 15:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mreapoe
Men hur vet du att hen struntar i dig som person??? Har hen sagt det`? Hur kan du veta att hen vill veta hemligheter? Du har ju inte ens talat om för hen ATT det finns hemligheter så varför skulle hen ens misstänka något sådant. Du verkar lite förvirrad.
Handlingar säger mer än ord som man brukar säga.
Citat:
Ursprungligen postat av 2Trollocks
Av det du beskriver låter det inte som en bra människa. Dunkla avsikter.

Det framstår som om du också anser detta. Är du selektiv i din beskrivning?
Bortsett från det jag beskrev i trådstart så träffas vi ibland men samma där så är h*n 90% borta, bryr sig inte om jag sitter där, håller på med telefonen och vill verka upptagen... Glömde skriva att h*n kränker mig gärna.
__________________
Senast redigerad av Tylosande 2017-10-14 kl. 15:25.
Citera
2017-10-14, 15:39
  #5
Medlem
IceScreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylosande
Handlingar säger mer än ord som man brukar säga.

Bortsett från det jag beskrev i trådstart så träffas vi ibland men samma där så är h*n 90% borta, bryr sig inte om jag sitter där, håller på med telefonen och vill verka upptagen... Glömde skriva att h*n kränker mig gärna.

passivt aggressivt, osäkert asshole.
Behandla henom som skit, så kommer hen att börja respektera dig.
works every time.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback