Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-15, 12:02
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Jaha, så du mejlar NMR. Vad vill du att några hundra stollar i billiga Dressman-skjortor ska göra sen? Vilken är den storartade handlingsplanen du ser spela ut sig efter ditt rättrådiga ingripande?

Du kan ju läsa hela mitt inlägg och försöka förstå.
Citera
2017-10-15, 15:26
  #14
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Du kan ju läsa hela mitt inlägg och försöka förstå.

Det är fyra rader långt, så det var inte särskilt betungande. Jag tolkar svamlet som att du åsyftar NMR när du skriver "Heder åt den som startar upproret", dvs. du hoppas NMR ska gå i bräschen för det nämnda upproret. Därav min fråga. Exakt hur tänker du dig att det skulle gå till i praktiken?
Citera
2017-10-15, 16:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Det är fyra rader långt, så det var inte särskilt betungande. Jag tolkar svamlet som att du åsyftar NMR när du skriver "Heder åt den som startar upproret", dvs. du hoppas NMR ska gå i bräschen för det nämnda upproret. Därav min fråga. Exakt hur tänker du dig att det skulle gå till i praktiken?

Alldeles riktigt. Som du förstår kan man bli så less på denna flathet som förekommer i Sverige, och är så destruktiv för dem som inte tillhör flatetablissemanget. Jag känner att jag svamlar fortfarande.

Sätter man sig in i Barcelonaavtalet, dvs skummar det, så kan man tycka att bussen har gått. När det då dessutom har bildats en akademi bestående av personer som är här p.g.a nämnda avtal, så är desperationen där.
Ett ordentligt uppror som kan sätta ner foten mot all denna idioti vore på sin plats. Modiga män o kvinnor som basunera de ut hur förda bakom ljuset vi är. Mitt uppror består inte i stenkastning av maskerade ynkryggar.
Därför NMR som visar vem dom är. Det räcker med hundratalet de är. De väcker hela etablissemanget.
Citera
2017-10-16, 00:00
  #16
Medlem
Fregrettos avatar
*vips* Där inaktiverades kommentarer för trailervideon.. Efter ett par ifrågasättande kommentarer.
Citera
2017-10-16, 17:41
  #17
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Därför NMR som visar vem dom är. Det räcker med hundratalet de är. De väcker hela etablissemanget.

Tror du ens själv på det där? Vänstertomtar på extremkanten har odlat den självgrandiosa ambitionen om att "väcka folket" sedan tidigt 70-tal, men märkligt nog har den breda massan aldrig nappat. Och då bör du betänka hur mycket närmare bokstavskommunisterna låg (och ligger) den svenska mittfåran än redan färdigdemoniserade högerextremister. Om något så fungerar NMR som åskledare för slitningarna inom vänstern, då alla kan sluta sig samman mot de hiskeliga nassarna oavsett hur mycket vänstermupparna hatar varann till vardags.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback