Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-16, 13:49
  #37
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Kapar tråden lite för det där med tjack är fan klurigt. Det kan vara bra på olika sätt, kanske dels pga olika förutsättningar vid intag, mängd och så kvaliten så klart. Men helvete vad det skiljer på olika sorter. Ska inte amfetamin vara amfetamin?

Riktigt stentjack, inga mellanhänder, använder kniv, blir en riktigt fluffig mini-lina och även fast man tar det i näsan fattar man på en sekund-att shit detta var starka grejor.

0,1 iv - svag men märkbar kick (vilket knappt händer på 0.25 standardäckeldos) vilken faktiskt höll mig igång nästan en hel arbetsdag
0,25 - stark kick, en kanonpanna helt enkelt
0,5 olika upplevelser, ev olika stensorter, ett par gånger har det kännts som en häst sparkat mig i bröstet, jag tappar andan och det känns som att hjärtat står still ett tag innan det får fart igen och ruset med rushen kommer som en explosion. Lätt skrämmande kick.
0.5 -detta var den starkaste kicken jag upplevt, vet inte hur länge jag låg på soffan, typ såg stjärnor och flög genom rymden. På tjack. Kändes som nån extacy grej... rymdexplosion/orgasm.

Misstänkte detta kunde vara bankat, men effekten var så sjuk ren, inget stiss, stress, ångest, fladder minns jag var på anställnngsintervju efter att varit vaken 4-5 dagar eller nåt. Sjukt bra tjack, en dusch , en måltid om dagen och sedan 1000% fokus. Sorgligt att det är så sällan man stöter på det.

Allt annat tjack borde vara olagligt! Blir alltid så besviken. Dålig kick, dålig fart. dåligt fokus, nojjigt, för utbankat, blir ledsen när jag skriver det här... :-(

Köpte sten för inte så länge sedan, löste sig inte i vatten, så finns fusk stenar där ute, tänk på det - allt som glimmar är inte guld! (handlat på gatan/darkweb) tror det var en mindre mängd knark ihoppressat med kreatin eller liknande. Vägrade köpa. Dessutom förhållandevis mjuk sten jämfört med tidigare stenhårda stenar.

Jag älskar sten ,men var är du?

Låter som metabankat helt klart. På varje punkt i princip.

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Sant. Ändå hör man lite då och då att det amfetaminet man köpt ska vara bankat med meta. Helt ologiskt som du skriver... vore ju dock jävligt nice om dom bankande ut det med meta

Jag kan LOVA dig att mycket tjack i Sverige idag är utbankat med meta. Jag är 100% säker.

EDIT:
Senast jag fick ren amfetamin var från PT på fs, och han har ju varit borta ett tag nu. På gatan är typ 1-2 utav 20 gånger ren amfetamin. Resten är bankat, meta oftast. Det är min erfarenhet av både lokala kranar och när jag köpt tjack på diverse rave, olika orter. Det många (inte alla) ser som "bra tjack" är utbankat med meta. Det är svaret på varför de bankar ut det. För att folk i sin naivitet vill ha metabankat tjack för att det är mycket "bättre" rus.
__________________
Senast redigerad av Bluepant 2018-03-16 kl. 13:56.
Citera
2018-07-11, 12:28
  #38
Medlem
st33rs avatar
Får ni nån skillnad på pupiller beroende på meta eller vanligt?
Det senaste jag tagit har gett mig pinsamma stora pupiller ganska snabbt och har lång verkningstid

Vanligtvis är det bara efter större intag och på AT jag har stora pupiller
__________________
Senast redigerad av st33r 2018-07-11 kl. 12:35.
Citera
2018-07-12, 19:10
  #39
Medlem
Ni som säger att det inte bankas med meta för att det är för dyrt? Tror ni det är snubben ni köper det av som lägger till meta? Metamfetamin rent råvarumässigt är extremt billigt precis som vanligt tjack och de som tillverkar stora mängder amfetamin i t.ex Polen har nog inga problem att koka meta också.
Citera
2018-07-13, 02:08
  #40
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Får ni nån skillnad på pupiller beroende på meta eller vanligt?
Det senaste jag tagit har gett mig pinsamma stora pupiller ganska snabbt och har lång verkningstid

Vanligtvis är det bara efter större intag och på AT jag har stora pupiller

Jag har samma erfarenhet. Kan/kunde ta relativt stora doser av hederligt, vitt kladdtjack, Elvanse, Attentin, Metamina och Recips Amfetamin utan att få märkbart vidgade pupiller, det är nästan uteslutande i dämpad belysning och i undantagsfall dom ser suspekta ut.

Fick däremot sjukt stora pupiller av gult oljigt stinkande "tjack" som jag i efterhand fick bekräftat innehöll just metamfetamin. Stod inte ett ord om amfetamin i bevisunderlaget/analysresultatet (en polare torskade med just det tjacket).

Jag vill för säkerhets skull förtydliga att det jag beskriver här utspelade sig för över tio år sedan.
Jag slutade egentligen med tjack just därför att det blev mer eller mindre omöjligt att hitta stabila kranar med bra varor.
__________________
Senast redigerad av ConsafesDeBar 2018-07-13 kl. 02:26.
Citera
2018-07-21, 06:03
  #41
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Jag kan LOVA dig att mycket tjack i Sverige idag är utbankat med meta. Jag är 100% säker.

Så här är det. Att påstå något annat är helt fel.

Dock är det inte lika vanligt med ''gatubankning'' av meta som du ger sken av. Utan blandningen sker oftast ända ner på 1a hand, vilket mer en oftast är import när det kommer till gatutjack. Därför det mesta gatutjacket i svea innehåller meta. Vid ''gatubankning'' är det all annan skit som gäller.

Jag är en med grov ADHD som enbart vill ha amfetamin pga dess effekter, och märker DIREKT skillnad med erfarenhet i bagaget.
Citera
2018-07-22, 16:36
  #42
Medlem
Metatjack är fem ggr så starkt och ger ett mer nojjigt uppjagat rus. Har bara fått i mig det en gång och jag gilla det inte alls.
Citera
2018-08-07, 11:08
  #43
Medlem
Tycker jag stöter på det allt för ofta nu, dags o lägga av eller hitta en pålitlig kran för det här funkar fan inte längre.

Det är iprincip meta i allt du hittar eller någon Annan liknande substans. Klandrar inte säljarna för folk e tokiga i metabank; "händer ingenting på vanligt affe enligt dom"
Så meta är tyvärr väldigt populärt

Edit : Tjack som löser sig väldigt dåligt i vatten brukar vara meta. Riktigt amfetamin hinner knappt nudda vattnet
__________________
Senast redigerad av Robbisen 2018-08-07 kl. 11:09. Anledning: Kom på en sak
Citera
2018-08-23, 01:39
  #44
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Så här är det. Att påstå något annat är helt fel.

Dock är det inte lika vanligt med ''gatubankning'' av meta som du ger sken av. Utan blandningen sker oftast ända ner på 1a hand, vilket mer en oftast är import när det kommer till gatutjack. Därför det mesta gatutjacket i svea innehåller meta. Vid ''gatubankning'' är det all annan skit som gäller.

Jag är en med grov ADHD som enbart vill ha amfetamin pga dess effekter, och märker DIREKT skillnad med erfarenhet i bagaget.

Vet inte om jag gav sken av att bankningen sker på gatunivå? Självklart sker det ofta väldigt tidigt i processen. Småkranar skulle knappast köpa in meta för att banka ut med.
Citera
2018-11-30, 23:10
  #45
Medlem
starsucks avatar
Hej. Har aldrig fattat skillnaden mellan metatjack o vanligt (förutom att meta ska hålla på längre)
Har en batch nu som jag kört på länge. Tycker mycket om detta , men det är nåt annorlunda som jag inte kan sätta fingret på. Jag har prövat tjack i många år till och från. Det här tycker jag är jättehärligt. Men det känns mer fuck up på nåt sätt

Beskrev effekten här (men det blev så tjackigt och långdraget att jag tar det i spoiler!)

__________________
Senast redigerad av starsuck 2018-11-30 kl. 23:15.
Citera
2018-12-01, 17:31
  #46
Medlem
wasabi84s avatar
Körde 6månader på DUNDERgrejer som sedan sades innehålla en hel del meta enligt distributörerna men också av utomstående som reagerade på att det verkade ge mycket metasymptom med tuffa avtändningar,konstigare rus med en hel del nojjor osv osv... men på pisseprov gav det aldrig utslag på meta...
Citera
2018-12-06, 21:46
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Körde 6månader på DUNDERgrejer som sedan sades innehålla en hel del meta enligt distributörerna men också av utomstående som reagerade på att det verkade ge mycket metasymptom med tuffa avtändningar,konstigare rus med en hel del nojjor osv osv... men på pisseprov gav det aldrig utslag på meta...
Säkert bankat med någon RC typ https://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_cathinone
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback