Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-13, 23:49
  #1
Medlem
Hej, nu är det såhär att jag och min polare köpte en gubbe tjack idag, alltid samma tjack osv. Konsistensen var vita ”fluffiga” stenar, luktar väl som tjack ska, lite beskt och fränt. Men man kan ju aldrig bara stensäker, jag injicerar mitt tjack för att det alltid ger bäst effekt! Första pannan va lite tråkig men såklart kände man ju av det, ingen direkt ”skjuts” som man kan få av t.ex md. Jag har ju adhd så det kan vara därför, men de funkar alltid när ja fyller på som ja gjorde, sköljde mina filter osv kan väl säga att ja drog i mig 0,6 g? Men min fråga är om det kan möjligen ha varit meta i skiten? Jag känner mig bara pigg nu eftersom det var 3 timmar sen ja fick i mig sista pannan. Jag har pisse på måndag och jag tog endast tjack idag för att oftast så är det tjacket inte spetsat med meta, därför blir de dåliga rushar på det. Men hur säker kan jag va? Dosen kom inte med full effekt efter jag skjutit det utan de smög sig på lite nätt. E en aning lugn nu och inte så speedad men man känner ju såklart av det. Och anledningen till att jag r nojig är eftersom jag har Elvanse som adhd medicin så skickar dom inte det på analys, så positiv på amfetamin ska jag vara annars tycker dom det är lurt. Men om det kan ha vart meta i, vilket ja verkligen inte tror för att ja tycker inte man blev jättepåtänd. En aning piggare o socialare bara. Och om det är meta i, inte mycket isåfall, tror ni jag är ren tills på måndag? Och har också för mig att om det är metatjack så ska det vara mer färg på det, åt de gula hållet? Och jag vet att man kan droppa det i alkohol för att kolla om de löste upp sig eller inte men vi hade tyvärr inte tillgång till alkohol, kan även också säga att det var väldigt trögupplöst i vattnet, och om man lät de ligga i pumpen blev det till bommul ganska snabbt. Kan ni hjälpa mig med den informationen ni fått och bilda er en teori. Tacksam för svar!
Citera
2017-10-14, 00:11
  #2
Medlem
välkommenti bups avatar
Meta BRUKAR vara grövre D.v.s. uppfattas som betydligt starkare och inte svagare.


"Fluffiga stenar" är inget jag heller personligen kan känna igen när man talar om "meta"


Sönderbankad produkt kanske?
__________________
Senast redigerad av välkommenti bup 2017-10-14 kl. 00:17.
Citera
2017-10-14, 00:19
  #3
Medlem
__________________
Senast redigerad av stylebynatha 2017-10-14 kl. 01:16.
Citera
2017-10-14, 00:29
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Det är ingen som använder meta för att banka ut vanligt tjack med. Meta går för runt 500 per halvgram om inte mer så det är ju ologiskt att använda det för att späda ut vanligt tjack med.
Citera
2017-10-14, 00:59
  #5
Medlem
__________________
Senast redigerad av stylebynatha 2017-10-14 kl. 01:17.
Citera
2017-10-14, 01:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Meta BRUKAR vara grövre D.v.s. uppfattas som betydligt starkare och inte svagare.


"Fluffiga stenar" är inget jag heller personligen kan känna igen när man talar om "meta"


Sönderbankad produkt kanske?

Åh okej, för att de enda ja kunde känna när ja sköt in de va att de blev lite kallt i bröstet, inte på första pannan men typ på andra. Så jag kan vara lugn då med andra ord? Jätte nojig att de ska va positivt på meta.. men de vore ju jättekonstigt men man vet aldrig, kan ju va meta i men inte alls mycket? Njaa ja har ju tagit bättre tjack i mina dar liksom..
Citera
2017-10-14, 01:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ingen som använder meta för att banka ut vanligt tjack med. Meta går för runt 500 per halvgram om inte mer så det är ju ologiskt att använda det för att späda ut vanligt tjack med.

Jasså. Trodde meta var billigare än tjack? Men men.. läste lite på Flashback och de va någon som nämnde att det blir ju allt vanligare att spetsa med meta för att det är mer beroendeframkallande så att man köper mer?
Citera
2017-10-14, 01:25
  #8
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stylebynatha
Åh okej, för att de enda ja kunde känna när ja sköt in de va att de blev lite kallt i bröstet, inte på första pannan men typ på andra. Så jag kan vara lugn då med andra ord? Jätte nojig att de ska va positivt på meta.. men de vore ju jättekonstigt men man vet aldrig, kan ju va meta i men inte alls mycket? Njaa ja har ju tagit bättre tjack i mina dar liksom..



Allt du säger låter lite konstigt men banka gör man inte med Meth.

Så det jag menar är att du kanske blivit bjuden på något som är bankat till döds.... Trampa kan man göra med lite vad som helst. Poängen är att du kanske köpt skit och att en viss lukt sitter kvar är ju en självklarhet för att får sälja skiten.
Citera
2017-10-14, 01:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Allt du säger låter lite konstigt men banka gör man inte med Meth.

Så det jag menar är att du kanske blivit bjuden på något som är bankat till döds.... Trampa kan man göra med lite vad som helst. Poängen är att du kanske köpt skit och att en viss lukt sitter kvar är ju en självklarhet för att får sälja skiten.

Nja vi köper de av en kärring som sitter på sitt ställe liksom, jag kände ju av ruset det gjorde jag absolut men jag vill ju att de ska slå på som fan när man skjutit det men det är inte ofta man hittar dundertjack där man bor oftast där man inte bor, typiskt. Drog de även i snoken och de sved som det skulle göra. Men poängen i detta att gatutjack oftast inte har meta i sig? När jag inte har pisseprov så vill jag ju ha meta i tjacket för att få skjuts på det, och det finns tjack med meta i för det har jag köpt tidigare.
Citera
2017-10-14, 01:45
  #10
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stylebynatha
Nja vi köper de av en kärring som sitter på sitt ställe liksom, jag kände ju av ruset det gjorde jag absolut men jag vill ju att de ska slå på som fan när man skjutit det men det är inte ofta man hittar dundertjack där man bor oftast där man inte bor, typiskt. Drog de även i snoken och de sved som det skulle göra. Men poängen i detta att gatutjack oftast inte har meta i sig? När jag inte har pisseprov så vill jag ju ha meta i tjacket för att få skjuts på det, och det finns tjack med meta i för det har jag köpt tidigare.


Tjack med meta? eller ett köp av meta?


jag tror inte du vet vad som är vad.

Nu kanske jag är föråldrad men INGEN blandar ihop två värdefulla saker. Det är inte så man blåser någon.


Så oavsett vad du nu fått, så verkar det ta dåligt. ATT något är dåligt tyder inte på att du fått något som är fokuserat. DET tyder på att du fått något som är sönder blandat med något skräp.
Citera
2017-10-14, 01:52
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Tjack med meta? eller ett köp av meta?


jag tror inte du vet vad som är vad.

Nu kanske jag är föråldrad men INGEN blandar ihop två värdefulla saker. Det är inte så man blåser någon.


Så oavsett vad du nu fått, så verkar det ta dåligt. ATT något är dåligt tyder inte på att du fått något som är fokuserat. DET tyder på att du fått något som är sönder blandat med något skräp.

Ja det är möjligt vet inte ens varför vi handlar av henne, med de e la såna impulsköp när ingen annan med bra dos svarar.
Nej, min mamma är en sprutnarkoman, för tillfället drogfri, hon har gått på tjack i 15 år och hon har även berättat att tjacket kan ha en del meta i sig för att få bättre effekt.
Även jag vet detta för att jag har tagit tjack och varit positivt på meta och amfetamin på standardstickan.
Jag tycker verkligen inte att det är blåsning om det skulle vart meta, det skulle varit dunder isåfall. Men inte så bra för mig för att annars blir jag positiv på meta, elvansen är ju en fördel eftersom man pissar på amfetamin. Därför var jag ute efter vanligt tjack med inga konstigheter i, och det verkar vara tjack som e utbankat för mycket vi fick tag på. Men jag blev lite nojig eftersom man aldrig kan veta exakt vad som är i skiten.
__________________
Senast redigerad av stylebynatha 2017-10-14 kl. 02:00.
Citera
2017-10-14, 02:30
  #12
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ingen som använder meta för att banka ut vanligt tjack med. Meta går för runt 500 per halvgram om inte mer så det är ju ologiskt att använda det för att späda ut vanligt tjack med.
Du bankar det inte mycket med meta. Om du har sönderbankat skit kan du lägga till en liten del meta och vips så har du dunderstarka grejer.

Förövrigt beror det också på vad för sorts form metamfetaminet är i. Snackar vi kristall (dexmetamfetaminet) så är nog dina priser rimliga även fast jag stött på det för 800kr gubben, dock enbart ett par få tillfällen som jag ens hört det finnas.

Större delen av det metamfetaminet vi har i europa är racematiskt (50-50 dex/levo) och finns i pulverform (kristallint pulver) detta är bra mycket billigare och tillverkas ofta av samma tillverkare då det också tillverkas med p2p (fenylaceton) som det vanliga amfetaminet görs medans pseudo/efedriner-synteser leder till 99-100% enbart dextro-isomer. Någonting som att det blir vanligare med den racematiska varianten här i europa.

Pris för det racematiska direkt från polen har jag sett för 6000-9000kr hektot men då var det av en gammal vän som höll på så antar att det var bättre än vanligt pris. Kan inte tala för gram-pris eller renhet % av metan för den delen. Men nog funkar det att metabanka annars osäljbart tjack och tjäna stora pengar på det. Fan beroende på olika kretsar m.m så finns det definitivt dem som föredrar meta/metabankat tjack framför vanligt gatutjack, och jag är nog en av dem.

Metabankat tjack finns definitivt, men att meta säljs som just meta i sverige är väl dessvärre mycket mer sällsynt, tror dock att det är mycket vanligare att tjacket bankas med RC-droger dock om det ska vara i någon annan aktiv substans förutom koffein.

Dra parallellen till fentanylbankat heroin om du så vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback