Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-21, 07:18
  #37
Avstängd
Alphaelites avatar
Du försöker få medhåll i ngt som är en brist du har.


På riktigt: finns folk som dig?

Sluta vara sån Primadonna
Citera
2017-10-22, 10:26
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Varje gång, oftast morgon som jag bråkar med min kille så ses vi alltid på kvällen, ALLTID. Då nämner han inte ett fän om det. Jag är väldigt lättretlig. Men det är jobbigt att han försöker få kontakt med mig när jag visar på typ snap att jag är ledsen. Då kan han säga ” du är verkligen instabil” , ”dramaqueen” ”deppjävel” när min morfar opereras och chansen att han överlever är 50/50. Vårt förhållande håller jag tyst om när det kommer till dålig dager. Men det upprör att han försöker skapa drama med mig när jag labil pågrund av saker som sker jag ej rår för (familj, vänner tex) som råkar illa ut. Eller har han rätt i att agera såhär?

Varför måste du berätta för honom hur du mår eller om saker du mår dåligt över? Han bryr sig uppenbarligen inte. Snacka med dina tjejpolare istället och tro aldrig att en man kan vara en kvinnas bästa vän eller psykolog.
Citera
2017-10-22, 12:56
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Varför måste du berätta för honom hur du mår eller om saker du mår dåligt över? Han bryr sig uppenbarligen inte. Snacka med dina tjejpolare istället och tro aldrig att en man kan vara en kvinnas bästa vän eller psykolog.

Uppenbarligen bryr han sig för han kontaktar mig om detta utan att jag ens nämner det för honom
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback