Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-13, 16:39
  #1
Medlem
Min pappa gick bort och jag har hans två Samsung mobiler en S6 och S4. Det är skärmlås på dom, jag kan inte hans kod. Ringde Samsung support men dom sa att dom inte kunde hjälpa mig. Jag har också hans laptop och den kan jag inte heller komma in på. Så jag vet inte vad jag ska göra.
Citera
2017-10-13, 16:50
  #2
Medlem
AX64s avatar
Som du själv skriver: hans. Det är nog kört såvida du inte vill formatera prylarna totalt eller betala någon som kan knäcka dem.
Citera
2017-10-13, 16:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Som du själv skriver: hans. Det är nog kört såvida du inte vill formatera prylarna totalt eller betala någon som kan knäcka dem.
Jag vill komma åt hans kontakter så jag kan ringa släkt och hans vänner. Om jag inte hittar en lösing under helgen så ska jag lämna in dom på måndag till någon som kan låsa upp dom.
Citera
2017-10-13, 16:58
  #4
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickHansen
Jag vill komma åt hans kontakter så jag kan ringa släkt och hans vänner. Om jag inte hittar en lösing under helgen så ska jag lämna in dom på måndag till någon som kan låsa upp dom.

Då är nog det det enda alternativet. Eller om du kan ansluta dig via ex. USB och hitta infon. Kanske finns kontakterna sparade på simkorten.
Citera
2017-10-13, 17:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Då är nog det det enda alternativet. Eller om du kan ansluta dig via ex. USB och hitta infon. Kanske finns kontakterna sparade på simkorten.
Testa det nyss men den nekar mig åtkomst.
Citera
2017-10-13, 17:05
  #6
Avstängd
56Kmodems avatar
Jag tycker inte man ska rota i någon bortgångens elektronik, att få tag på någon av hans vänner som kan hjälpa dig vidare och vidare kan inte vara speciellt svårt.

Formatera lurarna och datorn tycker jag är det enda rätta.
Citera
2017-10-13, 17:06
  #7
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickHansen
Testa det nyss men den nekar mig åtkomst.

Bara inlämning till proffshjälp kvar då tror jag.
Citera
2017-10-14, 15:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Bara inlämning till proffshjälp kvar då tror jag.
En polare tipsade om en snubbe snackade med honom, han kunde låsa upp dom åt mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback