Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-15, 10:07
  #13
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggyus
Är riskerna mindre då?
Inte riskfritt men större chans det är en oberoende som polisen inte gar fokus på.
Citera
2017-10-15, 10:22
  #14
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggyus
Har bara nyligen börjat fundera på detta och vet inte hur man ska dömma. Vill veta så mycket som möjligt innan jag väljer. Har inte hört talas om rosasidan förut och efter att ha kollat verkar de hemmagjorda bilderna mer autentiska för mig ialla fall. Plus så hör jag olika från olika personer att ena är bättre än det andra. Får mig att fundera på om någon av dem ens fattar vad de pratar om.

Der finns inga garantier. Gå in för att testa tre under en period. Du kan inte ha målet att den första ska vara perfekt.
Citera
2017-10-24, 09:18
  #15
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggyus
Är rosa sidan säkrare?
Har du kommit till skott än?

Det finns inga säkra sidor för ingen kan garantera att personen bakom profilen är vem/vad de utger sig för att vara. Ett avsnitt av catfish på mtv borde ha lärt dig det. Men på rosasidan.ws så har du flest svenska tjejer och det är att föredra så du slipper språk och kultur krockar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback