Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-18, 15:27
  #193
Medlem
BarryHeros avatar
Någon som lirar eller har lirat FM Touch? Jag är sugen på att testa.
Citera
2018-07-23, 17:17
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Någon som lirar eller har lirat FM Touch? Jag är sugen på att testa.

Är det mycket skillnad på det och vanliga?
Citera
2018-07-26, 20:40
  #195
Medlem
No6s avatar
Undrar om det är Edvin Eriksson från Full Frys som har programmerat större delar av detta spelet. Om man förhandlar med AIn om en spelare och typ erbjuder säg 35 mille och AIn vill ha 55, då erbjuder jag 40 och AIn ökar istället budet till 60 miljoner, oftast ett slutgiltigt bud och det blir "grått" och förhandlingen avslutas... så sjukt efterblivet. Klart som fan man loadar om filen då.
Citera
2018-09-21, 15:32
  #196
Medlem
Helt sjukt. Leder serien med 18 raka vinster, galen målskillnad och dominerar allt och alla. Helt plötsligt ligger man under med 0-3 mot Leicester efter första halvlek. Orealistiska fittspel. Visserliggen vann jag matchen men ändå!

3 backlinje är lite för OP
Citera
2018-09-21, 15:58
  #197
Medlem
skrudiss avatar
Spelat 18 ett tag nu efter att nästan kommit så långt som möjligt i 17. Dvs vunnit CL otaliga gånger, flera miljarder på kontot, ny arena, tagit Sverige till topp-5 i världen.

Nåväl, märkt med denna upplaga hur mycket lättare det är med svenska talanger. Spelar åter som DIF och både rekryteringen och underlaget bland unga spelar är långt mycket bättre. Är på ca 2020 och siktar på att ha ca 80-90 % svenska spelare – omöjligt tidigare för mig.

Har även märkt att ekonomin är lättare. På dessa år har jag lagt mig på en 300 miljoner i transferbudget, men värvar som sagt inget annat än talanger (och kontraktslösa).
Citera
2019-09-05, 22:35
  #198
Medlem
KlasseArbogas avatar
Hallå vill köpa FM 18 men när jag googlar det så är priserna helt skumma

finns för 70-140 kr på olika sidor som jag inte vet hur pålitliga de är sedan kommer man till Elgiganten där den kostar över 400 kr

varför denna skillnad? Är det för att Elgiganten verkligen kommer leverera och sidor som G2A och Gamivo är scam? Orimligt att spelet ska kosta +400 kr när det kommer en ny version snart
Citera
2019-09-06, 00:12
  #199
Medlem
RedRocs avatar
Hur kommer det sig att du vill lira FM18 när 19 finns?

Men ja, 400 kr känns överpris. G2A har jag köpt produktnycklar ifrån ett par gånger, utan problem.
Citera
2019-09-06, 00:17
  #200
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Hallå vill köpa FM 18 men när jag googlar det så är priserna helt skumma

finns för 70-140 kr på olika sidor som jag inte vet hur pålitliga de är sedan kommer man till Elgiganten där den kostar över 400 kr

varför denna skillnad? Är det för att Elgiganten verkligen kommer leverera och sidor som G2A och Gamivo är scam? Orimligt att spelet ska kosta +400 kr när det kommer en ny version snart
Mitt råd är att strunta i att köpa -18. Det kommer ett nytt nu i november och dom har bytt gränssnitt ganska rejält från, vad jag misstänker, din lite äldre utgåva.

Hade jag varit du hade jag väntat till november och köpt FM20 istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback