Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-12, 21:03
  #1
Medlem
Den 10e november släpps FM (tillgängligt två veckor tidigare om man förköper).

Det verkar som att det har lagts till en hel del saker och att en del har förändrats och, förhoppningsvis, förbättrats.

Tactical Revamp
Team dynamics
Scouting system
Sammanfattning
Officiell hemsida

Det låter onekligen lovande.

Vad tror folket? Flipp eller flopp?
Citera
2017-10-16, 06:50
  #2
Medlem
Embas avatar
Jag är som vanligt pepp. Lite extra detta år faktiskt. Känns som om dem lagt till flera intressanta "features"..
Citera
2017-10-16, 21:54
  #3
Medlem
En ny video med fler funktioner. Sports Science.

Nytt system för att ha koll på, och minimera risken för skador på träningar. Lite extra pill under säsongen blir det ju, men det uppskattar jag i alla fall. Hoppas att det funkar som det är tänkt.

Sports Science
Citera
2017-10-17, 07:16
  #4
Medlem
Hoppas dom snabbat upp det lite mellan dagarna när man trycker på "fortsätt". I 2017 så stannade det ju upp flera ggr per dag med nyheter, även om man hade rensat flödena för att inte så så mycket nyheter och laginfo.

Sen får dom gärna ha ändrat presskonferenserna lite då det är så jävla segt att svara på samma och ibland så många frågor varje match. Synd att man får sämre involvering i klubben om man inte sköter dom själv :P (vet inte om involveringen påverkar något egentligen, nån som vet? Har man fördelar om man har 20 vs 5 i involvering?)
Citera
2017-10-17, 07:23
  #5
Medlem
dANiis avatar
Rädd för att det kommer bli samma skräp som förgående år, nytt skal med lite extra funktioner, samma piss, passar på detta.
Citera
2017-10-21, 03:44
  #6
Medlem
Ytterligare två klipp släppta.

Matchday Experience och Fantasy Draft (något jag aldrig testat, och sponant aldrig kommer göra).

Jag har inte lirat sen 2016, så kommer köpa detta. Jag tycker att det ser rätt bra ut faktiskt. Brukar alltid bli ett par hundra timmar, så lär väl inte bli annat nu.
Citera
2017-10-21, 14:37
  #7
Medlem
Masscentrums avatar
Ser ut som om gubbarna rör sig exakt som i FM17, men det får vi se när spelet har släpps och jag kan analysera matchmotorn mer.
Citera
2017-10-22, 23:55
  #8
Medlem
Tycker det ser ut som att de förbättrat en hel del grejer i spelet. Även om "Team dynamics" är den egentligen enda stora nyheten som de lagt till så är det de redan existerande sakerna som blivit förbättrade, vilket jag gillar.

Ser fram emot spelet mycket
Citera
2017-10-23, 01:30
  #9
Medlem
Nytt klipp, och sista klippet!

Football Intelligence

Lite nya transfer- och kontraktsbitar, men inget överdrivet stort känns det som.
Citera
2017-10-26, 20:05
  #10
Medlem
5549s avatar
Betan släpps troligtvis ikväll.
Citera
2017-10-26, 20:21
  #11
Medlem
Vassknivs avatar
Ska bli så nice att börja köra lite FM igen!
Citera
2017-10-26, 21:21
  #12
Medlem
Var köper man spelet billigast, och får tillgång till betan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback