2023-10-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsbrukarn
Eftersom kratom har stimulerande effekter så blir det lite kaka på kaka kan jag tänka mig.
Jag kör 70 mg Elvanse och 10mg Attentin under dagen och har inga problem att mot eftermiddag/kväll att runda av med 2-3 gram Krstom. Får sänkt puls av de och blir väldigt avslappnad.
Citera
2023-10-11, 00:49
Bannlyst
Hur går Kratom ihop med ett dagligt bruk av Diazepam?
Citera
2023-10-11, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag kör 70 mg Elvanse och 10mg Attentin under dagen och har inga problem att mot eftermiddag/kväll att runda av med 2-3 gram Krstom. Får sänkt puls av de och blir väldigt avslappnad.

Men du har kört elvanse och attentin dagligen väldigt länge eller?
Citera
2023-10-11, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsbrukarn
Men du har kört elvanse och attentin dagligen väldigt länge eller?
Ja, två år.
Citera
2023-10-11, 16:15
Medlem
När jag inte tagit kratom på minst säg 12h, blir jag extremt kåt samtidigt som avtändingssymptomen börjar smyga sig på. Försökte sluta för ett tag sedan och under den perioden kunde jag på riktigt komma 10 gånger om dagen. Kunde runka och spruta för 5e gången på en dag, för att sedan 30 min senare spruta igen av att bara ligga och spänna kuken i sängen, allt detta samtidigt som jag mår piss pga AT. Helt bisarrt att ligga å kallsvettas med rinniga ögon och näsa med de vidriga myrkrypningarna plus allmänt obehag i kroppen, samtidigt som jag är så förbannat kåt.

Vad fan beror detta på? Har det med testosteronet att göra? Har inga som helst problem med stånd när jag druckit kratom, däremot är det såklart svårare att komma, men snarare så att det är för enkelt när jag inte tagit.

Druckit ganska stora mängder dagligen i drygt 2 år.
Citera
2023-10-14, 00:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
När jag inte tagit kratom på minst säg 12h, blir jag extremt kåt samtidigt som avtändingssymptomen börjar smyga sig på. Försökte sluta för ett tag sedan och under den perioden kunde jag på riktigt komma 10 gånger om dagen. Kunde runka och spruta för 5e gången på en dag, för att sedan 30 min senare spruta igen av att bara ligga och spänna kuken i sängen, allt detta samtidigt som jag mår piss pga AT. Helt bisarrt att ligga å kallsvettas med rinniga ögon och näsa med de vidriga myrkrypningarna plus allmänt obehag i kroppen, samtidigt som jag är så förbannat kåt.

Vad fan beror detta på? Har det med testosteronet att göra? Har inga som helst problem med stånd när jag druckit kratom, däremot är det såklart svårare att komma, men snarare så att det är för enkelt när jag inte tagit.

Druckit ganska stora mängder dagligen i drygt 2 år.
Hur stora mängder är stora mängder?

Just det där att runka på atn känner jag igen, dock på alkohol eller ex tjack. Blir så innihelvete kåt, tror det beror på den kemiska obalansen i hjärnan som uppstår dagen efter.
Citera
2023-10-14, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur stora mängder är stora mängder?

Just det där att runka på atn känner jag igen, dock på alkohol eller ex tjack. Blir så innihelvete kåt, tror det beror på den kemiska obalansen i hjärnan som uppstår dagen efter.

Mellan 20-30 gram om dagen.

Ja skulle ju kunna vara något sånt. Läste lite snabbt på reddit angående just en som slutat med kratom och blev svinkåt under ATn, då menade andra att det var pga testosteronet som kommer tillbaka. Men han hade även haft stora problem med libidon under missbruket vilket inte jag har, därav är jag osäker om det är just det.

Men är kanske önsketänkande från mig att kratom inte skulle påverka mitt testo
Senast redigerad av jeffreythugga 2023-10-14 kl. 01:08.
Citera
2023-10-15, 14:08
Medlem
Maggoos avatar
Jag har testat Kratom för att få mer energi och det var klockrent. Jag undrar om det finns någon butik online som säljer produkten fast under ett annat namn? Jag vill inte att Kratom ska nämnas någonstans.
Citera
2023-10-15, 21:30
Medlem
knark-kungens avatar
Någon som hunnit testa det frystorkade kratomet från ke?

Saftigt pris minst sagt, hårt marknadsfört men kanske är värt det?
Citera
2023-10-15, 21:41
Medlem
Någon idé att testa kratom när man kört hårdare opioider och har tolerans? behöver typ 120mg oxy för att bli fin så vet inte vad det blir i kratom
Citera
2023-10-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggoo
Jag har testat Kratom för att få mer energi och det var klockrent. Jag undrar om det finns någon butik online som säljer produkten fast under ett annat namn? Jag vill inte att Kratom ska nämnas någonstans.

NK kan lösa det om du skickar mail till dom

Citat:
Ursprungligen postat av blueberrypancakes
Någon idé att testa kratom när man kört hårdare opioider och har tolerans? behöver typ 120mg oxy för att bli fin så vet inte vad det blir i kratom

Ja, rekommenderar testa super green och green ammunition. Mer potenta sorter
Citera
2023-10-16, 12:04
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någon som hunnit testa det frystorkade kratomet från ke?

Saftigt pris minst sagt, hårt marknadsfört men kanske är värt det?

Finns inga belägg vad jag vet att frystorkat kratom skulle vara "bättre".

Ser inte behovet kring varför man skulle vilja frystorka det.

Men 20g för 100kr låter ju inte så dumt om man bara vill testa, men håll förväntingarna låga.

Citat:
Ursprungligen postat av blueberrypancakes

Nej,

Kratom är likt sub, du kommer med stor sannolikhet inte längre att få vidare effekt utav hårdare opioider om du har kratom i systemet, antingen väljer du det ena eller det andra.

Vill du sluta med opioider och behöver något för att hantera dina symptom och få till en mjulkandning så är kratom ett utmärkt val, isåfall så är det bara köra och ta så mycket du behöver och sen gradvis trappa ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in