Citat:
Ursprungligen postat av
justinsane420
Ok...men jag var mer intresserad av hur du kunde få i dig så mycket?
Hur tog du det? Och cirka hur mycket i varje dos?
Jag brukade dricka mitt i ljummet vatten med socker eller honung för att mskera smaken...men kräk varning iaf
Körde för det mesta i en shake..rätt lite vatten faktiskt för att slippa klunka i sig. Jag måttade inte direkt med våg utan körde fritt med matskeden. Kan ju medge att det smakade fan rent ut sagt. Sen berodde det givetvis på kvalitén på kratomet också,beställde mestadels från SS och det va en riktigt hit and miss om batchen var bra eller inte. Men som så mycket annat så vänjer man sig,hur sjukt det än låter.
Sen tillkom ju allt planerande,tvunget att ta med sig minst en dos vart man än skulle. Dom längre resorna eller spontana tripparna med vännerna/familjen blev bara till bekymmer om man inte hann hem först och få med sig en dos/doser,ett jädra smusslande helt enkelt.
Gick runt som en zombie på slutet,såg åtminstone ut som en. Stora påsar under ögonen,trött hela tiden och livslusten var väl inte på topp direkt,sexlivet blev drabbat till den milda grad att skilsmässan hängde i luften.