Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-12, 16:38
  #1
Medlem
Policys avatar
Jag har inte gråtit på säkert sex år, men jag minns hur trevligt och stressdämpande det känns när man är klar. Jag vill gråta lite, hur gör jag det lättast?
Citera
2017-10-12, 16:39
  #2
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag har inte gråtit på säkert sex år, men jag minns hur trevligt och stressdämpande det känns när man är klar. Jag vill gråta lite, hur gör jag det lättast?
Sportens årskrönika på TV. Vinst varje gång.
Citera
2017-10-12, 17:07
  #3
Medlem
Logisksvensks avatar
1-2 flaskor vin och antingen musik eller dokumentären vägen till EM-gulden u21 EM
Citera
2017-10-12, 19:20
  #4
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Sportens årskrönika på TV. Vinst varje gång.
Jag känner inget för sport tyvärr. Jag har alltid velat vara lika insatt som andra men jag har inte lyckats.

Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
1-2 flaskor vin och antingen musik eller dokumentären vägen till EM-gulden u21 EM
Vin (alkohol generellt) gör mig bara utåtriktad och alert, jag känner varken sorg eller stress när jag är berusad.
Citera
2017-10-12, 19:23
  #5
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag känner inget för sport tyvärr. Jag har alltid velat vara lika insatt som andra men jag har inte lyckats.


Vin (alkohol generellt) gör mig bara utåtriktad och alert, jag känner varken sorg eller stress när jag är berusad.
Sport funkar inte. Har du testat Schindlers List?
Citera
2017-10-12, 19:34
  #6
Medlem
Mackan52s avatar
Räcker med att läsa tidningen, man blir både deppig, ledsen och självmordsbenägen

Fast du kanske bara vill gråta lite och inte få full-metal-depression? Du kan ju se nån sorglig film eller spraya dig själv med pepparspray?
Citera
2017-10-12, 22:43
  #7
Medlem
Dra fram diTT sorgligaste minne från eget erfarenhet eller från nån film/berättelse och låt det bara flyta på från där. Håll inte emot som man automatiskt gör om någon sårar en.

Cry like a bitch then feel true profound happiness...
Citera
2017-10-13, 06:10
  #8
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Sport funkar inte. Har du testat Schindlers List?
Nej! Kanske blir att kolla upp. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Räcker med att läsa tidningen, man blir både deppig, ledsen och självmordsbenägen

Fast du kanske bara vill gråta lite och inte få full-metal-depression? Du kan ju se nån sorglig film eller spraya dig själv med pepparspray?
Precis, jag vill bara gråta, helst utan anledning alls. Pepparspray är överkurs, men kanske gul lök? Att jag inte tänkte på det förut.

Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
Dra fram diTT sorgligaste minne från eget erfarenhet eller från nån film/berättelse och låt det bara flyta på från där. Håll inte emot som man automatiskt gör om någon sårar en.

Cry like a bitch then feel true profound happiness...
Tack för tipset! Redan försökt detta, men jag får helt enkelt försöka hårdare. Snart så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback