Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-12, 11:35
  #1
Medlem
Hej,

Jag äter nästan aldrig snacks, godis och sånt nu förtiden. Men ibland så plockar jag en påse Falmin hot cheez chrunchers från butiken om jag blir riktigt sugen på det. Men jag blev förvånad för jag hittade inte den i dem två matbutikerna som finns i närheten av mig igår.


Har dem slutat tillverka dessa?
Citera
2017-10-12, 11:36
  #2
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Hej,

Jag äter nästan aldrig snacks, godis och sånt nu förtiden. Men ibland så plockar jag en påse Falmin hot cheez chrunchers från butiken om jag blir riktigt sugen på det. Men jag blev förvånad för jag hittade inte den i dem två matbutikerna som finns i närheten av mig!


Har dem slutat tillverka dessa?
Köpte den för 2 helger sedan så det tror jag inte. Dock såg förpackningen lite annorlunda ut.
Citera
2017-10-12, 11:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Köpte den för 2 helger sedan så det tror jag inte. Dock såg förpackningen lite annorlunda ut.


Då finns det hopp trots allt. Riktigt goda snacks!
Citera
2017-10-12, 12:40
  #4
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Hej,

Jag äter nästan aldrig snacks, godis och sånt nu förtiden. Men ibland så plockar jag en påse Falmin hot cheez chrunchers från butiken om jag blir riktigt sugen på det. Men jag blev förvånad för jag hittade inte den i dem två matbutikerna som finns i närheten av mig igår.


Har dem slutat tillverka dessa?
Köpte såna i lördags. Du kan vara lugn.
Citera
2017-10-12, 12:41
  #5
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Då finns det hopp trots allt. Riktigt goda snacks!
Det håller jag med om! Passar perfekt till en kall bira.

Citera
2017-10-12, 16:17
  #6
Medlem
Jag köpte chips några dagar sedan, och vet inte om den fanns kvar, men du kan ha rätt. Vissa chips som inte har blivit etablerade ännu har risk att bli borttagna för alltid. Däremot är den redan känd i USA, så den kommer nog dyka upp igen. Du kan ju alltid köpa i bulk från nätet, och då blir det billigare.

Svar på din fråga: Jag tror inte det. Du får fortsätta leta i andra affärer.
Citera
2017-10-12, 17:13
  #7
Medlem
Jag hittade den på coop så den finns fortfarande
Citera
2017-10-12, 20:56
  #8
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Haha såg tråden och gick ner till Ica , den fanns som vanligt
Citera
2017-11-19, 19:40
  #9
Medlem
Det är dom snacks jag köper regelbundet, dom verkar gå åt för ofta gapar lådorna tomma, men dom kommer igen. Hoppas verkligen inte dom slutar med dom som dom gjorde med de heta ostbågarna, chilicheesedoodles.
Citera
2017-11-30, 21:25
  #10
Medlem
smoerreboms avatar
det är ingen fjong i dem längre, de har saboterat dem
Citera
2017-12-01, 18:33
  #11
Medlem
Gregory.Houses avatar
Har sett det på lokala ica affären för inte länge sedan.
Citera
2017-12-07, 01:21
  #12
Medlem
Finns kvar. Såg påsar på Ica nu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback