Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-12, 04:29
  #1
Medlem
Hej!

Jag har precis börjat min medicinering av elvanse och attentin men äter samtidigt rätt många andra mediciner vid sidan av. Min läkare har nämligen en förmåga eller tvångstanke att påstå "nej det finns inga biverkningar, du kommer må super" så efter 30onde gången orkar jag inte ens fråga, utan söker upp det själv. Därför behöver jag eran hjälp!

Kan man kombinera antipsykotiska, beta blockerare, stämmningsstabiliserare,vortioxetin(annn slags ssri),imovane, lyrica samt theralen.

Sen tar jag inte alla dessa, då skulle jag nog bli sjuk i huvudet, men vill veta om jag skulle behöva ta någon av dessa.

Ni är ju kompetentare än dom inkompetenta läkarna, så jag vet att ni kan hjälpa mig!
Citera
2017-10-12, 11:04
  #2
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Psykiatri och psykofarmaka
/Moderator
Citera
2017-10-20, 22:10
  #3
Medlem
Din läkare ordinerar till dig så bara din läkare vet om det är okej att ge dig det!

Jag är själv på Neuroleptika och min läkare ville att jag tar min Neuroleptika som vanligt med Elvanse!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback