Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-16, 17:31
  #13
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det blir en infektion i halsen.

Jag har en vän som fick det av en tjej. Via hennes mun då.

Helt riktigt
Citera
2017-10-16, 20:53
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ingen aning. Det måste i alla fall ha varit tillräckligt för att hon skulle gå till läkare.
test för klamydia tas via kön/urin. hur kan det då upptäcka om man har klamydia i tex munnen. ja jag är lite dum
Citera
2017-10-16, 20:54
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det blir en infektion i halsen.

Jag har en vän som fick det av en tjej. Via hennes mun då.
han fick klamydia av hennes mun? när de hånglade eller vad? förstår det om han fick det av att slicka henne?
Citera
2017-10-16, 21:48
  #16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
han fick klamydia av hennes mun? när de hånglade eller vad? förstår det om han fick det av att slicka henne?

Hon gav honom oralsex. Det ska vara rätt ovanligt att det smittar så, men eftersom han inte hade haft sex med någon annan så måste det ha gått till så.
Citera
2017-10-16, 21:49
  #17
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
test för klamydia tas via kön/urin. hur kan det då upptäcka om man har klamydia i tex munnen. ja jag är lite dum

Man får väldigt ont i halsen, läkaren tar halsprov? Gissar det.
Citera
2020-07-10, 17:02
  #18
Medlem
Fått en lite svidande känsla i kuken vid urinering samt halsont nu i dagarna. Slickade och munknullade en ensamstående morsa från tinder förra veckan. Använde dock skydd vid penetration i muffen.

Kan jag blivit smittad av klamme i hals och penis?
Citera
2020-07-12, 08:36
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Fått en lite svidande känsla i kuken vid urinering samt halsont nu i dagarna. Slickade och munknullade en ensamstående morsa från tinder förra veckan. Använde dock skydd vid penetration i muffen.

Kan jag blivit smittad av klamme i hals och penis?


ja du kan få klabbe i halsen och herpes i urinröret ja har haft bägge
Citera
2022-05-19, 13:57
  #20
Medlem
Hur vanligt är det att en tjej för över klamydia till en kille via en avsugning?
Citera
2023-12-24, 14:43
  #21
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Det undrar jag med, samt gonorré ?
Citera
2023-12-24, 22:08
  #22
Medlem
Bbobis avatar
Snart börjar ni väl noja er för gonorre när kuken råkar nudda ringen på en offentligt toalett också?

Testa er regelbundet bara, drar man på sig något ibland så är det inte hela världen när allt sånt är enkelt att bota. Året år 2023 och inte 1890 eller whatever när folk fortfarande dog av enkla saker som könssjukdommar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback