Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 13:10
  #1
Medlem
skitsnabb87s avatar
Skall flytta till Phuket nu 1 november och stanna där i 3 månader för sen flytt till Bangkok.

Så vilken klubb rekommenderar ni som varit där och tränat innan?

Jag har tränat drygt 2,5 år ifall det underlättar till era rekommendationer?
Citera
2017-10-12, 11:38
  #2
Moderator
Pentyls avatar
Extremsport --> Kampsport
/Moderator
Citera
2017-10-12, 16:47
  #3
Medlem
Spelar ingen roll vart du tränar så länge du är intresserad. Dem lär alla som visar träningsvilja och som frågar lite. Var lyhörd så kommer du långt. Gå gärna match direkt så dem kan se dina svagheter. Då tränar dem upp dem på dig tills nästa match.
Vart i Phuket hade du tänkt?
Citera
2017-10-13, 11:07
  #4
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Skall flytta till Phuket nu 1 november och stanna där i 3 månader för sen flytt till Bangkok.

Så vilken klubb rekommenderar ni som varit där och tränat innan?

Jag har tränat drygt 2,5 år ifall det underlättar till era rekommendationer?
Phuket top team, Chokchai Muay thai eller Tiger (om det är i Chalong du hade tänkt dig).

Sitsongpeenong eller Sutai i Surin Beach, Patong stadium gym, SingPatong eller Ultra Muay thai i Patong.

AKA Thailand, Sinbi eller Fighters gym i Rawai.

Finns ju en del att välja på beroende på vart du ska.
Citera
2017-10-13, 23:36
  #5
Medlem
Brottargalnings avatar
Kvittar egentligen vilket gym så vidare det inte är en turistfälla. Sinbi rekommenderar jag. Alternativt Suwit, de har både ett gym och en arena med matcher flera kvällar i veckan. Suwit är väl bäst om du vill hamna i en redig "kampsportskultur på en tropisk ö" känsla. Ligger runt hörnet till Soi Taied där du har de två stora MMA-gymmen PTT och Tiger.
Citera
2017-11-01, 19:00
  #6
Medlem
Jag gillar Top Team mest!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback