Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-11, 22:46
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Det vet jag inte. Men jag går mer på, jag överreagerar. Men har man så sent som detta år blivit bedragen av en annan kille är effekten att jag har svårt att lita på killar och händer det något man ser svart på vill man fort ha trygghet i att det inte är något.
prata med honom då

vad säger han om att ha avföljt dig
Citera
2017-10-12, 02:30
  #50
Medlem
RektNOUGATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Peeps! tillägg vad tjejen ska göra. Att ge persongrepp till någon som uppenbarligen är uppriven är riktigt onödigt. Ni kan avstå tråden om ni stör er på henne! <3

Paaa vilken white knight du är stjärtis! Det sagt taggar vi ner lite på attityden här inne. Finns en del oskulder som redan tokrunkar till andra männs styggelser.
Citera
2017-10-12, 23:50
  #51
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Vad fan ska jag göra, känner mig så jävla förnedrad.

Är det inte samma kille som du nyligen kallade äcklig och ful?

Du verkar skapa en ny tråd om din sk kille varje dag. Vad är det för fel på dig? Misstänker att du inte är helt frisk alltså. Sorry men du är väldigt konstig.

Uppenbarligen orkar inte din kille längre med dig då du är sjukt jobbig och påfrestande.
Citera
2017-10-13, 19:29
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riiiichard
Jag tillhör tindergenerationen, så är man tillsammans så är det en självklarhet att man följer varandra. Fb, instagram och alla de andra.Är 91a så vet bara om dem som fanns 2010

Men de måste ligga något bakom med att han tar bort dig. Jag skulle aldrig ha gjort så utan en anledning. Prata med han!! Man kan sitta och gissa sig fram tusen anledningar, man blir bara ännu mera förvirrad. Att han följer andra brudar får du acceptera, det gör jag med. Min tjej skulle aldrig bry sig, jag skulle aldrig bry mig om hon följer massa killar. Kollar på dem osv. Man måste veta vart man har varandra. Vet du det med han? Litar du inte på han till 100 så förstår jag varför du bli orolig över det, eller om han har varit otrogen innan mot dig. Eller i tidigare förhållanden.

Nej, du tillhör idiot-generationen. Det finns inget definierat födelsedatum för denna generetion, enbart beteende.
Citera
2017-10-14, 13:20
  #53
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Vad fan ska jag göra, känner mig så jävla förnedrad.

Varför följa nån man vet allt om?

Som min fru säger "du gillar eller taggar mig någonsin på fb"

Varför skulle ja?var ju med dig när du tog bilden/eller uppdateringen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback