Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 12:03
  #1
Medlem
Megasavantens avatar
Så förra veckan gjordes prover på min bästa kompis bebis (1.5år) och det konstaterades att hon har neuroblastom och kommer sannolikt vara död inom 5 år. Och sen kommer inte behandlingen bli särskilt vacker av vad jag förstår det också då kommer leda till nästintill oändliga smärtor för barnet, som min polare kommer att bli vittne till och även om hon skulle överleva så är det typ 2 av 3 överlevare som utvecklar någon form av allvarlig nedsättning (som t. ex. hörselnedsättning eller något annat efterblivet).¨

Det roliga var att det här skedde enbart en vecka efter att han försökt säga åt mig att börja tänka på att bli seriös och skaffa ungar medan jag talade om vilken loser han var som behövde barn i sitt liv.

Nåväl - till topic!

Eftersöker roliga skämt om barn döende i cancer som jag kan köra med han

Jag börjar...

Vad är skillnaden mellan en gul lök och ett spädbarn döende i cancer?

Äsch, förlåt! Det där skämtet var lite väl mörkt, jag vet. Men det är bara det att mörk humor är lite som barn döende i cancer... det blir aldrig gammalt.

Kör på!
Citera
2017-10-11, 14:14
  #2
Moderator
Fear2bes avatar
Ot raderat/Mod
Citera
2017-10-11, 15:41
  #3
Medlem
AX64s avatar
Du ska kanske besöka doktorn.

Hur som, jag ska inte vara så dålig och trist att jag inte bidrar ändå. Denna är delvis snodd men jag har anpassat lite till situationen i fråga. Håll i dig.

Person 1: Herregud, jag kan bara föreställa mig vad som gick genom barnets hjärna under de där sista stunderna i livet.
Person 2: Troligen cellgifter.
Person 1: Vad fan, du är ju hemsk! Fattar du vad föräldrarna måste ha gått igenom?
Person 2: Troligen broschyrer för olika likkistor.
__________________
Senast redigerad av AX64 2017-10-11 kl. 15:56.
Citera
2017-10-11, 17:40
  #4
Medlem
ZcD475s avatar
Tänkte skriva något kul men kommer inte på något.
Antar att humor är som cancer, det drabbar en när man minst anar det och gärna när man är ung.
Citera
2017-10-11, 20:11
  #5
Medlem
Niggerss avatar
-Mamma, mamma varför få jag inga julklappar för?
- Tyst unge, du vet att du har cancer.
Citera
2017-10-16, 02:18
  #6
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Haha kul tråd, alltid roligt att skämta om hemska saker som barncancer och pedofili med mera.
Här är ett skämt:
Varför sjunger det så många flintskalliga barn här?
- Det är ju Allsång på cancern
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback