Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-10, 08:00
  #1
Medlem
Gutsuus avatar
Tjena! Försöker igen

Mitt inlägg blev borttaget så jag försöker igen under rätt ämne denna gång.

Tänkte börja en, för mig, ny mix av AAS. Har kört allt tidigare i princip men fick tipset om denna mix av en polare.

Någon som har någon erfarenhet av mixen? Allt ska vara långsamma och dosen ska inte vara en nybörjardos men heller inte en monsterdos. Senaste kuren var för 4 månader sedan och då körde jag testo E, deca N samt dbollar men det blev alldeles för vattnigt...

Kom gärna med alla möjliga tips då allt ska bli rätt denna gång. Ute efter hårdhet men också viktökning såklart. Vill ha en "snygg" kropp under kuren, inte bara bulkig för att komma fram till målet. Är masten onödig? Ska jag kasta in den i mitten av kuren?

Frontning, pct, etc

Tack!
Citera
2017-10-10, 10:20
  #2
Medlem
ftwGBGftws avatar
Du skriver långsamma estrar, mitt tips är snabba istället.
Citera
2017-10-10, 17:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsuu
Tjena! Försöker igen

Mitt inlägg blev borttaget så jag försöker igen under rätt ämne denna gång.

Tänkte börja en, för mig, ny mix av AAS. Har kört allt tidigare i princip men fick tipset om denna mix av en polare.

Någon som har någon erfarenhet av mixen? Allt ska vara långsamma och dosen ska inte vara en nybörjardos men heller inte en monsterdos. Senaste kuren var för 4 månader sedan och då körde jag testo E, deca N samt dbollar men det blev alldeles för vattnigt...

Kom gärna med alla möjliga tips då allt ska bli rätt denna gång. Ute efter hårdhet men också viktökning såklart. Vill ha en "snygg" kropp under kuren, inte bara bulkig för att komma fram till målet. Är masten onödig? Ska jag kasta in den i mitten av kuren?

Frontning, pct, etc

Tack!


fortfarande fel placerad... antingen ska du följa kur mallen och lämna den som förslag till kur alternativt ställa den i nybörjar tråden..

jag sklle säga 2 ml testo, 2 ml deca och 1 ml mast då har du en full pump, sätt minst e5d och sen kan du ju öka dosen efter behov hur mycket du vill ner till ed

har du 250 mg / ml blir veckodosen på e5d följande

700 mg testo
700 mg deca
350 mg mast

vill du har mer änb så är det bara att räkna på e4d/e3d/eod/ed efter ditt behov men e5d blir doseringen kraftig utan att spåra fullständigt.. jag har ju tänkt att köra exakt samma fast med e3d och blaster och det vill jag påstå är en avancerad kur för någon som redan har passerat sitt gentiska max
Citera
2017-10-11, 16:05
  #4
Medlem
Jag upplever inte så stor skillnad på snabba och långsamma estrar sett till vattenretention. Håll koll på estrogenet. Mitt tips

Testo 700mg
Npp. 4-500mg
Masteron 400mg

Låt ej estrot skena iväg,det gör dej blötoch mjuk. Om man inte måste bli ashård och torr så skulle jag köra långa estrar för enkelhetens skull
Citera
2017-10-11, 17:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag upplever inte så stor skillnad på snabba och långsamma estrar sett till vattenretention. Håll koll på estrogenet. Mitt tips

Testo 700mg
Npp. 4-500mg
Masteron 400mg

Låt ej estrot skena iväg,det gör dej blötoch mjuk. Om man inte måste bli ashård och torr så skulle jag köra långa estrar för enkelhetens skull

Gissar på att du menar östrogenet och östrot? Fan får du estrogenet ifrån?

/jojjan
Citera
2017-10-11, 17:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Gissar på att du menar östrogenet och östrot? Fan får du estrogenet ifrån?

/jojjan

Snackar mer finska än svenska så blandar alltid dessa
Citera
2017-10-12, 22:35
  #7
Medlem
Gutsuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
fortfarande fel placerad... antingen ska du följa kur mallen och lämna den som förslag till kur alternativt ställa den i nybörjar tråden..

jag sklle säga 2 ml testo, 2 ml deca och 1 ml mast då har du en full pump, sätt minst e5d och sen kan du ju öka dosen efter behov hur mycket du vill ner till ed

har du 250 mg / ml blir veckodosen på e5d följande

700 mg testo
700 mg deca
350 mg mast

vill du har mer änb så är det bara att räkna på e4d/e3d/eod/ed efter ditt behov men e5d blir doseringen kraftig utan att spåra fullständigt.. jag har ju tänkt att köra exakt samma fast med e3d och blaster och det vill jag påstå är en avancerad kur för någon som redan har passerat sitt gentiska max
Okej! Stort tack för infon! Kommer köra något liknande. Uppdatera mig gärna om hur det går för dig =)
Citera
2017-10-12, 22:39
  #8
Medlem
Gutsuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsuu
Okej! Stort tack för infon! Kommer köra något liknande. Uppdatera mig gärna om hur det går för dig =)

Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag upplever inte så stor skillnad på snabba och långsamma estrar sett till vattenretention. Håll koll på estrogenet. Mitt tips

Testo 700mg
Npp. 4-500mg
Masteron 400mg

Låt ej estrot skena iväg,det gör dej blötoch mjuk. Om man inte måste bli ashård och torr så skulle jag köra långa estrar för enkelhetens skull
Tack för infon! Det kommer bli något liknande =)
Citera
2017-10-13, 10:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsuu
Okej! Stort tack för infon! Kommer köra något liknande. Uppdatera mig gärna om hur det går för dig =)


bara att du följer kur rapporten 100 kg hård på gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback