Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-10, 16:58
  #13
Medlem
ZcD475s avatar
Kan finnas flera anledningar:
1. Hon är inte intresserad, tycker att du är jobbig och vill inte prata.
2. Hon vill veta hur mycket uppmärksamhet du är beredd att ge och väntar på att du ska skriva igen.
3. Hon kanske vill visa sig svårfångad och se om du ökar dina ansträngningar eller inte.
Citera
2017-10-10, 18:10
  #14
Medlem
Vänta ut henne , svarar hon inte så var hon inte intresserad, svarar hon om några timmar/dag så kan du väl ignorera och se om hon blir nervös.
Citera
2017-11-09, 04:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominics
Jag har pratat med en brud och vi har snapat regelbundet under längre tid (oftast hon som börjar diskussionen).

Ikväll snapa vi och plötsligt sluta hon öppna mina snaps trots att jag ser att hennes poäng går upp(hon snapar med någon annan). Hon har tidigare inte gjorts så och jag blir förbannad.


Har hon slutat visa intresse eller vad betyder detta? Har gått 4h sen jag skicka något och hon brukar svara inom 10 minuter...

Du tappade henne, tyvärr :/
Citera
2017-11-09, 04:44
  #16
Medlem
Helt sjukt beteende att du ens verkar vara så besatt.
Svarar hon inte på något år betyder inte det att hon inte gillar din personlighet?
Tänker du bara på att ligga?
Snapa igen till henne och fråga hur hon mår osv osv...
Handlar om personlighet, hon kanske har adhd och ett liv hon ännu inte bjudit dig in i...
Citera
2017-11-09, 05:22
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManOfVisdom
Helt sjukt beteende att du ens verkar vara så besatt.
Svarar hon inte på något år betyder inte det att hon inte gillar din personlighet?
Tänker du bara på att ligga?
Snapa igen till henne och fråga hur hon mår osv osv...
Handlar om personlighet, hon kanske har adhd och ett liv hon ännu inte bjudit dig in i...
Besatthet är farligt. 4h utan svar är ingeting, hur skulle du bete dig när framtida partner hör av sig under hela arbetsdagen? Finns mer i livet än att prata med flickor.
Citera
2017-11-09, 07:43
  #18
Medlem
Nedomanskys avatar
Har hon en Huawei P10 så indikerar inte luren att hon fått ett snap, hon måste öppna appen manuellt för att se ditt snap...
Citera
2017-11-11, 22:04
  #19
Medlem
Hur bör man tolka en tjej på snap där man alltid skriver först, men sedan kan ha långa samtal med?
Citera
2017-11-12, 07:51
  #20
Medlem
AdamSmiths avatar
Att vara besatt av bekräftelse av kjoltyg på sociala medier är väldigt beta. Det signalerar desperation och det är något inte går hem hos damerna, med rätta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback