• 2
  • 3
2017-10-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Jag var i en trafikolycka för ett antal år sedan. Jag gick sönder ganska mycket och var "borta" ett tag så jag kommer inte ihåg så mkt men när dom fått igång mej igen och började vakna var det en tjej där som hade tittat mej i mina ögon och frågade om jag ville bli hennes husdjur. Jag hade visst svarat ja för helvete så det hördes över halva akuten. Jag är svag för blondiner med gröna ögon, jag är fortfarande husdjur efter 16 år. Ja förstår tanken med smärtlindringen man kände ingen ting men man var ganska suddig att prata med. I dagsläget har jag fortfarande medicin mot värken och hon arbetar på min gård. Man vet aldrig när man träffar den rätta men synd att jag inte kommer ihåg detta

Ojdå, hoppas det är bra med dig nu iallafall! Frågade hon verkligen det eller trodde du bara det haha? Kan förstå
Känslan där, man ligger och är lite halvt borta och så får man en djup ögonkontakt med en vacker kvinna och blir lite kär sådär nästan. För mig personligen dock så är det inte jätte mycket för att personen var så vacker och så utan självaste ögonkontakten tar bara så hårt och djupt på mig.
Citera
2017-10-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Anmäl dig som volontär hos Röda Korset, så kan du fungera som sjukhusvärdinna.
Förutom att du slipper skada dig själv, så gör du en betydande insats för vårt samhälle.

Bra tanke, det gillar jag! Behöver jobb också så kanske blir en verklighet!
Citera
2017-10-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Köp morfin på gatan, du kommer må precis lika bra och du slipper skada dig, det är moffet som gör jobbet inte sjukhuset.

En del av händelsen är definitivt morfinet, men det är inte det som gör hela jobbet. Det är allt tillsammans som skapar en ultimat upplevelse, speciellt för mig. If you dont understand, you dont understand
Citera
2017-10-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelkaka
Du verkar veta vad du håller på med, d.v.s. sakna närhet och desperat vilja uppleva den. Du verkar även vara på det klara med att dina dopaminnivåer varit mixtrade med...och att det delvis var därför du fick ett onormalt påslag av good-feel.

Ta itu med det som för dig framåt i livet istället. Mot liknande upplevelser fast utanför akuten.
Bygg ditt liv, bygg förutsättningarna för att få ge värme och för att få värme tillbaka.

Och fucka inte upp din hjärnas belöningssystem så att du inte kan känna lika mycket när du är clean.

Precis, tack för motivationen, förståelsen och informationen. Härligt att du ser att jag faktiskt har koll på läget. Dem andra verkar inte riktigt tro det. Och jo, det är ju närheten osv som är en stor del här. Men det är inte heller några problem, vissa dagar tänker man inte på det alls, och vissa dagar kanske man saknar det lite..Detta inlägget skrev jag efter att jag kollade på en serie där en kvinna hade en sån djup ögonkontakt med alla hon pratade med och då fick jag väll lite sådana känslor osv. Hehe
Citera
2017-10-09, 21:07
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genietErik192
Ojdå, hoppas det är bra med dig nu iallafall! Frågade hon verkligen det eller trodde du bara det haha? Kan förstå
Känslan där, man ligger och är lite halvt borta och så får man en djup ögonkontakt med en vacker kvinna och blir lite kär sådär nästan. För mig personligen dock så är det inte jätte mycket för att personen var så vacker och så utan självaste ögonkontakten tar bara så hårt och djupt på mig.

Jodå hon sa allt så men skulle tro att det var nog för att lätta stämningen. Bägge var ju ensamma då
Citera
2017-10-10, 00:42
Medlem
kanelkakas avatar
Citat:
Precis, tack för motivationen, förståelsen och informationen. Härligt att du ser att jag faktiskt har koll på läget. Dem andra verkar inte riktigt tro det. Och jo, det är ju närheten osv som är en stor del här. Men det är inte heller några problem, vissa dagar tänker man inte på det alls, och vissa dagar kanske man saknar det lite..Detta inlägget skrev jag efter att jag kollade på en serie där en kvinna hade en sån djup ögonkontakt med alla hon pratade med och då fick jag väll lite sådana känslor osv. Hehe

Varsågod.

Du verkar vara en känslofull person som mår bra (och kanske ibland dåligt) av sådant andra kanske registrerar som "detaljer" (djup ögonkontakt, äkta närhet, o.s.v.). Det är en styrka att känna.

Jag hoppas att du hittar människor som värderar att du värderar sådant och som känner likadant inför det.

Lev väl.
Citera
2017-10-10, 18:34
Medlem
Citat:
En del av händelsen är definitivt morfinet, men det är inte det som gör hela jobbet. Det är allt tillsammans som skapar en ultimat upplevelse, speciellt för mig. If you dont understand, you dont understand

Jag förstår nog allt, du gillar tanken av att andra tycker synd om dig, särskilt fina undersköterskor.

Men tänk om ! När du väl kommer in sitter du där med usk Björn istället som inte hittar någon vem utan skjuter in nålen i köttet istället, det går nog snart ska du se, snart prickar jag!!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in