Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-09, 00:24
  #1
Medlem
OK70s avatar
För en kvinna som har en HELT platt rumpa, är det möjligt att omvandla sin rumpa till den på bilden eller ti.o.m. större och mer putig? Om det är möjligt ska jag ge allt. Och den där kurvan på benen, är det möjligt? I så fall ska jag ge allt. Och den där djupa mellan rumpan och benen, är det möjligt att få fram eller är det bara biologiskt eller ärftligt detta?

Jag har sett folk få stora biceps, men aldrig någon som fått stor rumpa efter den varit platt. De jag ser med den där stora snygga rumpan är folk som är födda med en sån stor rumpa. Kan världen plattaste rumpa verkligen bli världens snyggaste stor put-rumpa?

https://imgur.com/a/ynBKQ
Citera
2017-10-09, 00:28
  #2
Avstängd
Ekonomistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
För en kvinna som har en HELT platt rumpa, är det möjligt att omvandla sin rumpa till den på bilden eller ti.o.m. större och mer putig? Om det är möjligt ska jag ge allt. Och den där kurvan på benen, är det möjligt? I så fall ska jag ge allt. Och den där djupa mellan rumpan och benen, är det möjligt att få fram eller är det bara biologiskt eller ärftligt detta?

Jag har sett folk få stora biceps, men aldrig någon som fått stor rumpa efter den varit platt. De jag ser med den där stora snygga rumpan är folk som är födda med en sån stor rumpa. Kan världen plattaste rumpa verkligen bli världens snyggaste stor put-rumpa?

https://imgur.com/a/ynBKQ

Alltså det är helt omöjligt att svara på din fråga utan att ha sett din rumpa
Citera
2017-10-09, 00:29
  #3
Medlem
ReiseReises avatar
Är du asiat, vit eller svart? Asiater har svårare att få fyllig rumpa.

Är det bara rumpan som är platt eller syns även revbenen och nyckelbenen på dig? Jag tror nog du måste skaffa lite fett att jobba på. Ät mycket friterat . Sedan är det bara att göra många squats så den fyllda rumpan lyfter sig.

Sedan Viola, män kommer fantisera om analsex så fort de träffar dig
Citera
2017-10-09, 00:31
  #4
Avstängd
Becknaren100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
För en kvinna som har en HELT platt rumpa, är det möjligt att omvandla sin rumpa till den på bilden eller ti.o.m. större och mer putig? Om det är möjligt ska jag ge allt. Och den där kurvan på benen, är det möjligt? I så fall ska jag ge allt. Och den där djupa mellan rumpan och benen, är det möjligt att få fram eller är det bara biologiskt eller ärftligt detta?

Jag har sett folk få stora biceps, men aldrig någon som fått stor rumpa efter den varit platt. De jag ser med den där stora snygga rumpan är folk som är födda med en sån stor rumpa. Kan världen plattaste rumpa verkligen bli världens snyggaste stor put-rumpa?

https://imgur.com/a/ynBKQ

Ja men du får lägga på dig lite fett och se till att ditt östrogen värde är normalt. Träna sen knäböj så kommer du se att din rumpa och ben blir fylliga. Killarna kommer att stå i kö för att ta dig i prutten.
Citera
2017-10-09, 00:47
  #5
Medlem
OK70s avatar
Förstår inte varför jag ska bli fett för att fettet ska kunna bli putrumpa? Jag vill ju ha en Put-rumpa som är muskler, inte en som är fett. I och med att jag inte har en en putrumpa ärftligt så blir jag ju fett på hela kroppen om jag ska jobba på att få en att få en fett rumpa. Jag är hellre smal och med platt rumpa än har en stor rumpa men också fett på hela kroppen i så fall.
Citera
2017-10-09, 01:08
  #6
Medlem
Bara att knäböja i sinne ifall du vill ha en sådan rumpa. Skulle tipsa om russian squat rutin, dock att tänka på tjejer med sån där rumpa orkar lyfta ganska många kilon. Så ge inte upp ifall du inte ser resultat så fort som man vill.
Citera
2017-10-09, 01:17
  #7
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeyeQ
Bara att knäböja i sinne ifall du vill ha en sådan rumpa. Skulle tipsa om russian squat rutin, dock att tänka på tjejer med sån där rumpa orkar lyfta ganska många kilon. Så ge inte upp ifall du inte ser resultat så fort som man vill.

Vad sägs om marklyft istället för knäböj? Lika effektivt?
Citera
2017-10-09, 01:33
  #8
Medlem
ReiseReises avatar
Den rumpan som du ber om är väldigt sällsynt eftersom den består av väldigt lite fett och väldigt mycket muskler. Du kommer att få göra en massa tyngdlyft med den. Bara att börja träna stenhårt. Vi ses igen om 6 månader.
Citera
2017-10-09, 01:38
  #9
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Den rumpan som du ber om är väldigt sällsynt eftersom den består av väldigt lite fett och väldigt mycket muskler. Du kommer att få göra en massa tyngdlyft med den. Bara att börja träna stenhårt. Vi ses igen om 6 månader.

Kommer jag se någon, om än liten, skillnad redan efter 6 månader?
Citera
2017-10-09, 01:51
  #10
Medlem
Mjälls avatar
Hon på bilden har ingen extraordinär genetik/benstomme utan det är mest muskelmassa som står för den "bootyn". Och nästan alla kan bygga muskelmassa. Så ja.
Citera
2017-10-09, 09:30
  #11
Medlem
Buffymyloves avatar
Det beror dels på genetik men man måste våga äta och lyfta tungt, samt göra en del isoleringsövningar och gitta kontakten i gluteus. Skippa de där idotiska 100 sqat challenge, och gör hip thrust. tror många tjejer är rädda för att lägga på sig i vikt, och då uteblir resultaten.
Citera
2017-10-09, 09:33
  #12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Förstår inte varför jag ska bli fett för att fettet ska kunna bli putrumpa? Jag vill ju ha en Put-rumpa som är muskler, inte en som är fett. I och med att jag inte har en en putrumpa ärftligt så blir jag ju fett på hela kroppen om jag ska jobba på att få en att få en fett rumpa. Jag är hellre smal och med platt rumpa än har en stor rumpa men också fett på hela kroppen i så fall.
om du ligger på för lite energi och försöker bygga muskler så kommer det bli knepigt. Rumpan blir fastare men ska du få till den rundade formen behöver du också äta. Det betyder inte att du blir fet men muskler kräver energi. Med det sagt behäver man inte så stort överskott. Det går liksom inte att punkträna på det sätt du verkar tro.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback