Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 11:08
  #373
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Vadå "symboliserar mens" det symboliserar väl för helvete ett blodigt underliv. Man kan väl inte veta vad som rör sig i denna feministkonstnärs sjuka skalle(inte min sak att analysera det), Ett blodigt underliv är inte normalt el acceptabelt att visa offentligt.



Jag tar ärligt talat illa vid mig och känner djup bestörtning för det som hände under vattnet med KW. Varför skulle det vara muslimernas fel är du dum el? Denna konsten hör inte hemma i vårat land lika lite som muslimerna gör det.

Ena stunden är du finsmakare på Pierre Woodmans analfilmer, som här:

Inte för att Woodman har världens mumsigaste spärma som smakar kolasås kan jag tänka mig men hon vägrade som sagt att få nått i munnen samtidigt som hon som analoskuld innan blev stenhårt pumpad i typ en timme (även av en betydligt större kuk än woodmans). Hon suger också på Woodmans anus (vilket väl inte direkt är vedertagen kutym?). Lite märkliga prioriteringar liksom med tanke på vad som man kan förvänta sig om hon ändå går all in the extra mile i övrigt. El ba jag som överanalyserar hennes analaktivetet


Och här i tråden är du plötsligt en moralkärring som undviker att byta tåg vid Slussen för att du inte klarar av att se två röda prickar som symboliserar mens.

Men det kanske är logiskt. Högerhanden får ju aldrig mens. Håll dig till den även i fortsättningen
Med sådan skräck för mens är levande kvinnor nog inget för dig
__________________
Senast redigerad av Slottsherre 2018-03-14 kl. 11:25.
Citera
2018-03-14, 14:31
  #374
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ena stunden är du finsmakare på Pierre Woodmans analfilmer, som här:

Inte för att Woodman har världens mumsigaste spärma som smakar kolasås kan jag tänka mig men hon vägrade som sagt att få nått i munnen samtidigt som hon som analoskuld innan blev stenhårt pumpad i typ en timme (även av en betydligt större kuk än woodmans). Hon suger också på Woodmans anus (vilket väl inte direkt är vedertagen kutym?). Lite märkliga prioriteringar liksom med tanke på vad som man kan förvänta sig om hon ändå går all in the extra mile i övrigt. El ba jag som överanalyserar hennes analaktivetet


Och här i tråden är du plötsligt en moralkärring som undviker att byta tåg vid Slussen för att du inte klarar av att se två röda prickar som symboliserar mens.

Men det kanske är logiskt. Högerhanden får ju aldrig mens. Håll dig till den även i fortsättningen
Med sådan skräck för mens är levande kvinnor nog inget för dig
Som du ser om du läser den tråden anser jag efter att ha sett woodmans nya alster att han går för långt. Dvs det är onormalt att suga piss mm.
Citera
2019-01-25, 00:24
  #375
Medlem
Fishishs avatar
Inte läst allt, men jag tycker också att denna bild är ren shit. Det som står på SVT nyheter om den gör det även dummare.
Citat: "Reklamen som sitter uppe brukar ofta vara aggressiv och påträngande, den sticker i ögonen. Jag ville liksom att den här utställningen ska vara som en meditation man kan gå in i frivilligt ifall man så önskar, säger Kolbeinn Karlsson som är en av konstnärerna." Citat avslutat.
Liksom, ser blodiga trosor bättre ut då?! Till och med ansikterna och hur det är ritat är också rent av groteskt. Gör bara folks vardag värre genom att ha det uppe hela tiden. Fy fan.
Citera
2019-01-25, 00:34
  #376
Medlem
Gabriel Knights avatar
Var det inte för att undvika sådan här "konst" som man röstade för Alliansens budget i riksdagen nu senast?Ju mindre pengar konsten och kulturen får desto bättre så länge man sysslar med sådan här kulturskymning. Konstnärerna måste hitta sponsorer om de ska göra något dylikt, staten ska inte betala detta..
Citera
2019-03-05, 20:08
  #377
Medlem
dialektikers avatar
Konsten skulle ju bara sitta uppe ett år. De har förlängt tiden för att reta upp flashbackare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback