Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-15, 19:57
  #37
Medlem
läste bara de två första meningar, gör slut.
Citera
2017-10-15, 20:06
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Den här☝

Du, TS, sa också något om att det här är "någon annan och inte min älskling" som har gjort detta, varit otrogen. Kanske har du haft en drömbild av ert förhållande och honom, och kanske fortfarande har(?)

Vet han inte att du har hans inlogg till Facebook förresten, blir alltid förvånad när jag hör sånt, hur får man det?

Tycker det första du ska göra är att skippa hans Fb, det är varken nyttigt eller sunt för dig att ha tillgång till det.
Bestäm dig för om du vill och kan lita på honom eller ej.
Och prata med honom istället för att läsa på Fb om hans åsikter/känslor/agerande.

Räcker med att han är inloggad på sin FB på datorn/mobilen, så kikar man i dator/mobil när han inte ser/duschar/är ute/på jobbet. Jag tror det är ganska ovanligt nu för tiden att man faktiskt har någons lösenord och själv använder det till att logga in på någon annans konto.
Citera
2017-10-15, 20:18
  #39
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Räcker med att han är inloggad på sin FB på datorn/mobilen, så kikar man i dator/mobil när han inte ser/duschar/är ute/på jobbet. Jag tror det är ganska ovanligt nu för tiden att man faktiskt har någons lösenord och själv använder det till att logga in på någon annans konto.

Aha, okej☺
Citera
2017-10-16, 08:04
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zitronen
Han har visat mycket ånger för att ha sårat mig och kanske förstört en framtid med mig.

Jag har alltid tänkt att otrohet kan förlåtas och personen kan ändra sig. Jag har sett mina vänner både bedra och bli bedragna. Ibland har de lärt sig och ibland inte, men de som gjort det igen har nästan alltid varit svin från början.

Jag lider med dig. Du har blivit kränkt och sjukt dåligt behandlad. Problemet som jag ser det är att han är ledsen att han sårat dig. Inte för att han varit otrogen.

Hans beteende visar på att han behöver något som han inte fått i er relation. Det här har inget att göra med dig.

Du har erfarenheten av att se dina vänner både bli bedragna och bedra. Du vet att vissa lär sig en läxa och andra inte.

Han måste komma fram till vad det är han behöver som han inte får av sig själv eller av dig annars kommer han göra om det.

Han behöver reda ut sina behov. Frågan är om han ens är intresserad av att lägga det arbete som krävs eller om han bara blickar framåt. han kanske skulle bli hjälpt av att gå och prata med någon?
Citera
2017-10-16, 14:16
  #41
Medlem
swentons avatar
Du kommer dumpa honom förr eller senare, om kanske ett år kommer du inte ha slutat att kolla hans facebook eller telefon. Finns ju hur många olika sociala medier som helst att hålla koll på.

Han kommer vara duktigare på att "städa" efter sig så att han inte kommer att bli upptäckt igen. Men han kommer aldrig att sluta tråna efter exet eller några andra tjejer trotts regler och ultimatum. Han kommer sitta och runka till deras profilbilder och sluta vilja ha sex med dig då du inte är lika spännande som de andra.

Efter ett sådant svek han har gjort så kommer du aldrig kunna förlåta honom. Du kommer aldrig kunna lita på honom igen och du kommer att få gå runt med en klump av ångest och stress i magen så fort ni inte är tillsammans UTAN telefoner eller datorer. Du kommer tröttna på att må dåligt tillslut och lämna honom. Kanske inte just nu då du fortfarande behöver bearbeta detta. Men efter månader eller år..
Citera
2017-10-16, 15:24
  #42
Medlem
nej nej nej nej, skit i honom.
Citera
2017-10-16, 22:43
  #43
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sundsvallskommun
nej nej nej nej, skit i honom.
Håller med. Detkommer bara att eskalera, ts kommer vara svartsjuk och ha kontrollbehov, han kommer att fortsätta med det han gör. Been there done that.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback