Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-08, 14:55
  #1
Medlem
Hej! Hoppas någon kan ta sig tid att läsa och svara på min tråd. Ska givetvis uppsöka läkare och berätta om mina problem. Men vill höra vad ni tror/tänker

Anyways.. Jag är trött bokstavligen hela tiden/varje dag. Vad jag än gör. Kan lätt gå och lägga mig och sova en hel dag till dagen efter. Inga problem. Måste vila/sova minst 2 gånger per dag. MEN när jag gör detta på dagen/ eftermiddagen så får jag alltid hyponoga hallucinationen (ursäkta stavningen) eller sömnparalys. När jag är uppe är jag skit trött. Orkar inte ta på mig kläder knappt. Men på natten blir jag pigg och har skitsvårt att somna in. När jag väl gör det så vaknat jag flera gånger per natt och har nästan alltid mardrömmar.
Ursäkta lång text.
Citera
2017-10-08, 18:15
  #2
Medlem
.Horus.s avatar
Omöjligt att ge ett komplett svar på din fråga med så lite info. Läkaren kommer förhoppningsvis kunna hjälpa med dina utmaningar.

Låter lite som depression, men det är en vild gissning då jag har väldigt lite att basera det på.
Citera
2017-10-08, 20:09
  #3
Medlem
Kebabfysikers avatar
Järnbrist?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback