Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-08, 02:24
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbin1389
Tackar mannen! Uppskattas!

Värsta är att man sitter med ca 2g kvar..

Paracetamolen skippar jag. Men ja, du vet själv om du laddar/laddat. Man kan inte bara låta bli skiten om man har 2 gubbar kvar..

Snackat med giftinformationscentralen. Nämde paracetamolen och hon sa de lugnt om jag inte tar mer.
Efter ett tag så nämde jag ladd och hon reagerade knappt eller ens svarade om det.

Det är en dag imorgon med Leverskador är jävliga, du märker det när det är för sent. Noja inte nu, men ta mitt råd och sov istället.
Citera
2017-10-08, 02:26
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gitarr-olp
Det är en dag imorgon med Leverskador är jävliga, du märker det när det är för sent. Noja inte nu, men ta mitt råd och sov istället.

De den. Ska försöka. Men efter sista. Sen blir det en till. O en till.. osv..
Citera
2017-10-08, 02:29
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbin1389
Kan säga att kvaliten är helt okej. Finns självklart bättre och sämre. Ej bankat av min polare som hämtar större mängder.
Är rutinerad när det gäller ladd. Laddar dagligen.. tyvärr...

Levern tar stryk? På vilket sätt lär jag märka det?
Det bästa sättet e ju ett levervärdes test på sjukan.... men annars så brukar jag få konstiga smärtor i nedre ryggen / ländryggen om jag knaprat för mkt citodon .. dem innehåller 300 mg paracetamol och 30 mg kodein.

Brukar käka runt 4-5 st under några timmar ... typ en gång i månaden ... och ändå känner jag av smärtor i ryggen dagen efter ...
Citera
2017-10-08, 02:45
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyschen
Det bästa sättet e ju ett levervärdes test på sjukan.... men annars så brukar jag få konstiga smärtor i nedre ryggen / ländryggen om jag knaprat för mkt citodon .. dem innehåller 300 mg paracetamol och 30 mg kodein.

Brukar käka runt 4-5 st under några timmar ... typ en gång i månaden ... och ändå känner jag av smärtor i ryggen dagen efter ...

Tack för tipset!

Bäst är nog att kolla upp det då nu i veckan.
Citera
2017-10-08, 17:55
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbin1389
Tack för tipset!

Bäst är nog att kolla upp det då nu i veckan.


Inga problem ! säg till läkarna att du under en period andvänt mycket paracetamol pga bla bla bla och att du vill ha dina levervärden testade ,
Citera
2017-10-08, 22:23
  #18
Medlem
Lappys avatar
Varför ta så mycket paracetamol när kroppen inte ens kan ta upp såna stora mängder? går direkt till levern.
Och varför ta ladd utan alkohol?
Jag förstår att man kan blir indragen i ladd-situationer men var god läs på om skiten du trycker i dig.
\L
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback