Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-07, 20:41
  #1
Medlem
Det senaste året har jag köpt en hel del kallingar av kvalitetsmärken (Salming, Björn Borg, Nike Comp och Craft). Jag har alltid varit en stabil Medium (nåja, hyfsat stabil) men iaf så att jag kunde ha dem obehindrat.

Nu har dock min kropp ändrats en del (30 plus) så att det känns ganska tight om jag ska vara helt ärlig. Och det är nog inte "paketet" som växt...

Tycker även att kalsonger i bomull sitter bättre i Medium än kalsonger i funktionsmaterial i Medium.

När jag var yngre snålade jag en del med sånt här men nu daskar jag på (unnar mig). Kanske för bra. Jag ska köpa in några kallingar i en större storlek (Large) för att känna skillnaden. Men sen då? Hade ni köpt ett dussin till eller legat lågt? Jag kommer gå in i en träningsperiod så det kanske hjälper men knappast i längden. Och hur tight sitter era kallingar? Egentligen tror jag att nåt mellan Medium och Large passat mig bäst..

Min kalsong-garderob (par):

Craft, 20 st.
Nike Comp (med lätt kompression), 6 st
Salming, 6 st
Björn Borg, 3 st
Citera
2017-10-07, 20:59
  #2
Avstängd
Large och strech borde la bli kanon. När du ändå är i farten. Killar ska se ut som i Justin Bieber reklamen då gardera dig med Calvin Klein är du bussig!!
Citera
2017-10-07, 21:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Large och strech borde la bli kanon. När du ändå är i farten. Killar ska se ut som i Justin Bieber reklamen då gardera dig med Calvin Klein är du bussig!!

Menar du stretch?

Är du en Bieleber? Är du tjej?
Citera
2017-10-07, 21:03
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Menar du stretch?

Är du en Bieleber? Är du tjej?

Nja directioner Men Clavin klein är jäkla bra! topparna för tjejerna också samt kläderna, prisvärt bra bomull osv och jäkligt snyggt
Citera
2017-10-08, 13:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Nja directioner Men Clavin klein är jäkla bra! topparna för tjejerna också samt kläderna, prisvärt bra bomull osv och jäkligt snyggt

Directioner??? Du menar OneDirection? Inte lätt att hänga med ungdomarna nuförtiden. Det var Sting, Madonna och Cindi Lauper på min tid

Jag får väl kolla in CK då...
Citera
2017-10-08, 14:14
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Directioner??? Du menar OneDirection? Inte lätt att hänga med ungdomarna nuförtiden. Det var Sting, Madonna och Cindi Lauper på min tid

Jag får väl kolla in CK då...

Directioner är fan till one Direction, belieber fan till Justin Bieber 😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback