Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-07, 15:46
  #1
Medlem
Hej,

Igår fungerade min telefon precis som vanligt. Gick och la mig, sov och när jag vaknade imorse och skulle låsa upp telefon med pin så stod det bara "Försök igen om 550000 minuter". Ungefär som när man skrivit fel pin ett par gånger (fast då brukar det handla om typ 30 sekunder)

Har inget samsung-account så jag kan inte logga in och låsa upp den via det.

Varit i kontakt med samsung och min mobiloperatör men de är inte direkt ivriga på att hjälpa till.
Har gjort den obligatoriska omstarten osv.

Någon som varit med om något liknande och vet hur man kommer runt det?
Citera
2017-10-07, 16:31
  #2
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wreten999
Hej,

Igår fungerade min telefon precis som vanligt. Gick och la mig, sov och när jag vaknade imorse och skulle låsa upp telefon med pin så stod det bara "Försök igen om 550000 minuter". Ungefär som när man skrivit fel pin ett par gånger (fast då brukar det handla om typ 30 sekunder)

Har inget samsung-account så jag kan inte logga in och låsa upp den via det.

Varit i kontakt med samsung och min mobiloperatör men de är inte direkt ivriga på att hjälpa till.
Har gjort den obligatoriska omstarten osv.

Någon som varit med om något liknande och vet hur man kommer runt det?


Du kan boota den i reset läge och fabriks återställa.

Bara googla.
Brukar vara att starta med vissa knappar ned hållna, tror det är mitten knappen under skärmen medans man håller in start knappen.

Hursom så förlorar du allt sparat då.
Kanske försöka koppla till dator och göra backup, men möjligt att det inte går utan att låsa upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback