Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-07, 13:37
  #1
Medlem
Tjo, funderar på att börja sälja riktigt bra LSD! Dels för att göra drogen mer tillgänglig för mig själv och som välgörenhet eftersom jag anser att det finns för lite syra därute.

Jag är ingen nybörjare när det gäller att beckna droger eller att käka syra direkt utan det jag vill ha hjälp med är väll bara vilka nybörjarmisstag jag kan undvika som tex "förvarade på ett felaktigt sätt så produkten blev mindre potent" och sånna små viktiga saker.

All hjälp uppskattas!
Citera
2017-10-07, 14:17
  #2
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Du vet att polisen kollar flashback?
Så schhyyy.

Och det finns en anledning att ingen vill sälja lsd och det är för att straffen är löjligt höga och lsd är en sådan drog som folk oftast inte använder speciellt ofta utan då och då, så förtjänsten blir sällan speciellt bra om man nu inte är på rave varannan vecka och raggar nya kunder då.

Men annars så är det en bra ide, alla borde testa lsd ialla fall 1 gång i livet.
Citera
2017-10-07, 14:45
  #3
Medlem
Lootpack23s avatar
never get high on your own supply
Citera
2017-10-07, 14:48
  #4
Medlem
HotFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Du vet att polisen kollar flashback?
Så schhyyy.

fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol
Citera
2017-10-07, 15:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol
Det beror på att "jag tar knark" eller "jag funderar på att sälja LSD" inte är samma sak som att säga "Jag heter Johan Svensson och jag förvarar knark på min adress storgatan 3 475 55 helsingborg"
Citera
2017-10-07, 15:44
  #6
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Tjo, funderar på att börja sälja riktigt bra LSD! Dels för att göra drogen mer tillgänglig för mig själv och som välgörenhet eftersom jag anser att det finns för lite syra därute.

Jag är ingen nybörjare när det gäller att beckna droger eller att käka syra direkt utan det jag vill ha hjälp med är väll bara vilka nybörjarmisstag jag kan undvika som tex "förvarade på ett felaktigt sätt så produkten blev mindre potent" och sånna små viktiga saker.

All hjälp uppskattas!
Jag hjälper inte folk med kriminella handlingar men jag kan råda dig att ett par bits av coins kan få dig en hel del syra på det mörka nätet. (wink wink)
Citera
2017-10-07, 16:50
  #7
Medlem
cacas avatar
Bara fixa torghandel tillstånd och börja sälja!
Citera
2017-10-07, 21:04
  #8
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol

så du tror inte polisen kollar igenom sveriges mest kriminella forum ?
finns mycket information på denna vackra sida.

tillåt mig att skratta
Citera
2017-10-07, 21:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol
Polisen har bra koll på FB. Alla hobbydetektiver har bidragit med mycket hjälp till polisen genom åren.
Citera
2017-10-08, 11:09
  #10
Medlem
Vad det gäller förvaring så är LSD väldigt känsligt, och förstörs till exempel av ljus, syre och klor. Så tätt förslutet, mörkt och kallt är bra att tänka på vid förvaring. Jag har även läst att man man ska undvika att ta i lappar med fingrarna, eftersom LSD kan förstöras av det.

Tråkigt att marknaden är så liten för LSD i Sverige, så lycka till!
Citera
2017-10-08, 13:35
  #11
Avstängd
DisSids avatar
Nischar du dig som försäljare av LSD kommer du sticka ut bland alla som becknar ALD-52, LSZ, ETH-LAD etc som äkta vara.
Citera
2017-10-08, 20:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
Nischar du dig som försäljare av LSD kommer du sticka ut bland alla som becknar ALD-52, LSZ, ETH-LAD etc som äkta vara.

Frågan är hur man övertygar kunderna att det är LSD. Det finns testkit, men hur lyckas man övertyga kunderna om att man är ärlig med resultaten från testkiten?

Vad har du tänkt dig för försäljningskanal? Nätet eller "vanlig" langning? Det är säkert svårt att få tillräckligt kundunderlag för att få upp volymen så att man kan köpa i bulk utan att sälja på nätet. Med liten volym blir så klart vinstmarginalen då lägre. Men om jag förstod OP rätt var inte drivkraften att maximera lönsamheten, utan att fylla en lucka i utbudet av syra i landet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback