Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-07, 13:37
  #1
Medlem
Tjo, funderar på att börja sälja riktigt bra LSD! Dels för att göra drogen mer tillgänglig för mig själv och som välgörenhet eftersom jag anser att det finns för lite syra därute.

Jag är ingen nybörjare när det gäller att beckna droger eller att käka syra direkt utan det jag vill ha hjälp med är väll bara vilka nybörjarmisstag jag kan undvika som tex "förvarade på ett felaktigt sätt så produkten blev mindre potent" och sånna små viktiga saker.

All hjälp uppskattas!
Citera
2017-10-07, 14:17
  #2
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Du vet att polisen kollar flashback?
Så schhyyy.

Och det finns en anledning att ingen vill sälja lsd och det är för att straffen är löjligt höga och lsd är en sådan drog som folk oftast inte använder speciellt ofta utan då och då, så förtjänsten blir sällan speciellt bra om man nu inte är på rave varannan vecka och raggar nya kunder då.

Men annars så är det en bra ide, alla borde testa lsd ialla fall 1 gång i livet.
Citera
2017-10-07, 14:45
  #3
Medlem
Lootpack23s avatar
never get high on your own supply
Citera
2017-10-07, 14:48
  #4
Medlem
HotFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Du vet att polisen kollar flashback?
Så schhyyy.

fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol
Citera
2017-10-07, 15:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
fast om polisen kollade fb skulle nog fb ej finnas. står massa saker här, många brukare o tecknare skriver här utan att torska lol
Det beror på att "jag tar knark" eller "jag funderar på att sälja LSD" inte är samma sak som att säga "Jag heter Johan Svensson och jag förvarar knark på min adress storgatan 3 475 55 helsingborg"
Citera
2017-10-07, 15:44
  #6
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor